Mr.Lancel
Romtips: Verdt å betale de ekstra kroner for Deluxe og Juniorsuiter
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerService
Front Office Team, Guest Services / Front OfficeBergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. okt. 2020
Kjære MrLancel,

For en anmeldelse! Tusen, tusen takk for disse vakre beskrivelsene på byggets ærverdige historie og hvor godt du synes hotellet ble transformert. Vi i resepsjonen er utrolig takknemlige for at du gjorde plass i anmeldelsen for å skrive om oss - det gjør godt for sjelen vår å bli satt pris på.

Slike anmeldelser både inspirerer og motiverer oss til å kjempe mot fremtidens spennende prosjekter og ikke minst alle de hyggelige menneskene som velger å komme til oss.

Igjen, vi takker deg for de snille ordene og ønsker deg og dine velkommen tilbake til oss. Ta godt vare på hverandre :-)

kr 4 178
12.1 km fra Bergen Børs Hotel
Gratis parkering
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger perfekt til midt i sentrum. Gammeldags utsende fra utsiden gjør at man har store forventninger som ikke slår helt til når en kommer inn. Rent og pent er det. Bra service. Rommet er stort men upersonlig. Pluss for kaffe på rommet og mulighet til mer i er Lounge rom. God frokost.

2  Takk, TineH71
Front Office Team, Guest Services / Front Office på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2020

Kjære Tine,

Vi takker deg så mye for denne hyggelige anmeldelsen! Beliggenheten er noe av det vi er mest stolte over!

Vi har en rød tråd som går i stil med den skandinaviske stilen. Fargene på bygget skal i all hovedsak gå i stil med interiøret vårt. Det gleder oss å lese at rommene våre stod til forventningene.

Det skulle bare mangle at personalet tok godt vare på deg. Vi går lange mil for gjestene våre, og slik har vi lyst at det alltid skal være når man besøker oss.

Vi takker deg igjen for en super anmeldelse og ønsker deg velkommen tilbake ved en neste anledning.

Ha en nydelig vinter og ta godt vare på deg og dine.

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Helt utmerket hotell. Hyggelig betjening, relativ lav pris for hva man får! Eksklusiv lobby, gode senger, 2 etasjers hotellrom?!?! Gode senger, og utmerket frokost! Kommer igjen!!!!! Eneste minus er at de ikke hadde badekar eller basseng på hotellet, men dette klarte jeg meg fint uten denne gangen :)

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, skirtskirtttt

Kjære skirtskirtttt,

For en deilig anmeldelse! Tusen takk! Vi setter enormt stor pris på når fornøyde gjester etterlater hyggelige tilbakemeldinger - det gir oss mye motivasjon til å fortsette å jobbe så hardt som vi gjør.

Det minuset som du nevnte kan jeg faktisk klare å gjøre noe med! Vi har flere ekslusive rom med badekar. Sørg for å nevne dette ved et neste besøk, så skal vi gjøre vårt beste for å skrape frem et rom med badekar til deg. De er svært populære skjønner du, så det er kun snakk om flaks, men med litt planlegging skal vi nok få til noe bra :-D

Det gjør oss veldig glad å lese at du ønsker å komme tilbake til Bergen Børs Hotel. Vi tar deg imot med åpne armer. Ta gjerne med venner og familie neste gang!

Igjen, takk! Vi ønsker deg og dine en nydelig vinter. Ta godt vare på deg selv, så sees vi igjen snart.

Anmeldt 19. juni 2020

Anbefales. Lenge siden jeg har opplevd så god service på et Hotel. Kjæresten min overrasket meg med hotellopphold på dette flotte hotellet i Bergen sentrum. De ordnet oppgradering av rom, deilig champange og fin bursdagshilsen til meget gode priser.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Andreas G
Front Office Team, Guest Services / Front Office på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2020

Kjære Andrea,

Tusen takk for en helt magisk anmeldelse! Det gjør oss lykkelig å lese hvor fornøyd du var med servicen vår og ikke minst overraskelsen! Vi lover å gjøre det minst like godt neste gang dere velger å komme tilbake til oss :-)

Vi håper dere har det fint og at dere er i trygge omgivelse under dette COVID-galskapet. Vi ser veldig frem til å se dere igjen!

Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Flott hotell, med veldig hyggelig og hjelpsom betjening. Vi hadde familierom, god plass til 5. Ikke mye vindu å snakke om, men ellers fint rom. Gode senger, rent og pent. Fin lounge i 4. etg., med kaffe, te og saft/vann. God frokost. Barna fikk kakao, veldig populært. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, 208idal
Camilla Karlsen, Daglig leder på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Kjære gjest
Tusen takk for en strålende tilbakemelding. Så kjekt at dere valgte å bo hos oss på Bergen Børs Hotell. Det var svært hyggelig å lese at hele familien har hatt et flott opphold, takk for fine ord om både rom, frokost, renhold og ikke mist personalet. Det betyr mye for oss. Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss snart igjen!

Vennlig hilsen
Camilla
Hotellsjef

Anmeldt 29. januar 2020 via mobile enheter

Her likte vi oss godt. Hotellet ligger meget sentralt, kun få minutter «hjem» uansett hva man finner på i byen. Fikk ett stort hjørne-rom høyt oppe. Er selvfølgelig trafikk og fest-støy på ett hotellrom midt i sentrum men med høyt rom var faktisk ikke dette for skjenerende. Rommet var rent og pent, samme med badet. God frokost i en rolig mat-sal. Betjeningen er virkelig hyggelige og hjelpsomme. Ett hotell vi gjerne besøker igjen.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, CF_Storm
Front Office Team, Guest Services / Front Office på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2022

Hei CF_Storm!

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, og det er veldig godt å høre at du trivdes hos oss. Vi håper å se dere igjen!

Beste hilsen
Bergen Børs Hotel