Expedia.comUSD 171
FindHotel
eDreamsUSD 171
Trip.comUSD 182
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Greit Hotel i sentrum av Bergen.
Valget var mellom moderate, standard, og superior. Bestilte standard. På bildene fine rom med store vinduer. Da jeg sjekket inn og kom inn på rommet i 4 et var det to små glugger til vinduer. Klaget og fikk deretter et rom i 3 et som samsvarte med det jeg hadde bestilt. Fin håndtering av personalet.
Frokosten var god, men logistikken var utfordrende. Buffeten plassert i en smal gang, og å overholde 1m regelen var nær umulig. Parkering i KlosterGarasjen, 180 kr for 24 timer. Omlag 3-400m å gå til parkering. Helt ok hotel, prismessig ligger de litt høyt, det finnes tilsvarende og bedre i Bergen for samme pris. Hotel med godt potensial.

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 787mabels
Front Office Team, Guest Services / Front Office på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2020

Kjære 787mabels,

Vi takker deg for anmeldelsen - dette betyr mye for oss, da det er slik vi kan bli bedre. Det er godt å lese at teamet vårt løste problemstillingen din iht rommet du hadde bestilt.

Vi har totalt 127 rom, hvor flere rom i samme kategori er helt ulike når det kommer til planløsning. Noen av vinduene i fjerde etasje kommer dessverre i noe mindre størrelser i motsetning til vinduene i tredje etasje, men det er grunnet historien og arkitekturen til dette ærverdige bygget. De små vinduene er for mange en del av sjarmen, men vi har full forståelse for at smak er subjektivt.

Vi beklager for at frokostløsningen vår var en utfordring. Logistikkmessig er det ikke alltid like enkelt å holde styr på alle gjestene, selv med markeringer på gulvet for avstandens skyld. Vi har nå opparbeidet et system som skal fungere under travle morgener.

Vi takker deg igjen for at du tok deg tid til å legge igjen disse kommentarene. De er gull verdt for oss. Vi har mye å glede oss til i fremtiden, så vi håper vi kan ønske deg velkommen igjen, slik at du kan ta del i de nye, spennende prosjektene og forbedringene som vi har i sikte.

Ta godt vare på deg selv, så sees vi!

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Bergen Børs Hotel har en svært unik kombinasjon: 1)Gammel og ærverdig bygning med historisk sus. 2) Moderne og smakfull innredning og 3) Et profesjonelt og vennlig personale.
Beliggenheten helt sentralt i Bergen med utsyn til bryggen gjør dette til hotellet til noe helt spesielt, både i Norsk og Europeisk sammenheng.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 400akself

Kjære Aksel,

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å skrive denne nydelige anmeldelsen! Det er utrolig deilig å lese at både historien bak bygninger, den moderne stilen vår og vårt profesjonelle team stod til forventningene dine. Ingenting er bedre enn når gjestene våre har det godt!

Vi er utrolig takknemlige for dine snille og ærlige ord, og vi håper svært gjerne å se deg igjen så fort det lar seg gjøre. Ha en nydelig uke og ta godt vare på deg og dine.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Til å skulle være et hotell med over gjennomsnittet god standard var dette en skuffende opplevelse. Rommet var svært støvete, to av fire senger hadde sengetøy med hull og flekker, svært lite muligheter til å henge opp og legge fra seg klær (utfordrende når 4 personer skal bo i 4 dager), gangen utenfor rommet lukta surt og var bussene, og det ble glemt å legge inn rene håndklær og ta søppel på rommet. Frokostbuffenen var trang (vanskelig å holde 1 meter avstand nå under corona) og det var vanskelig å få bord selv om vi hadde reservert frokosttid. Utvalget var greit nok, men langt fra imponerende. Spesielt var det dårlig utvalg av brød og mat som treffer barna bedre. Etter å ha vært på tur i 14 dager og bodd på 5 ulike hotell og motell rundt om i Trøndelag og Vestlandet var dette vår dårligste opplevelse.

Takk, 764idae

Kjære Ida,

Vi takker deg for anmeldelsen. Vi setter stor pris på når gjester gir oss tilbakemeldinger på hvordan oppholdet har vært, da det er akkurat dette vi bruker for å forbedre opplevelsen for våre kommende gjester.

Vi ønsker på vegne av hele hotellet å beklage for den uheldige opplevelsen dere hadde under oppholdet. Dette høres helt uvirkelig ut. Det er ikke en slik opplevelse vi ønsker å gi våre gjester, så vi legger oss helt flat og sier unnskyld.

Selv om dette ikke høres ut som et opphold på Bergen Børs Hotel, så må vi innrømme at uheldigheter oppstår, og vi kan ikke gjøre annet enn å ta det til oss, legge det bak oss og fortsette reisen fremover mot positive tider med hardt arbeid for å unngå potensielle uheldigheter.

Det er godt å lese at dere hadde en fin ferie. Vi ønsker svært gjerne å kunne få dere på besøk igjen, slik at vi kan omvende det negative inntrykket til et positivt et. Et negativt inntrykk er det siste vi vil, og vi jobber hardt for å kunne få på plass et smil om munnen på alle våre gjester.

Vi ønsker deg og dine en fin uke!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell, som ligger veldig sentralt i Bergen. Rommet var nyrenovert og hotellet var rent. Betjeningen var meget forekommende. Et lite minus var at det ikke eksisterte koronatiltak under frokosten. Men alt i alt et veldig fint opphold!

Takk, marit1993

Kjære Marit,

For en strålende anmeldelse! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive den! Det er en fryd å lese at du satt pris på vår beliggenhet, stil og betjening - dette setter gjengen enormt stor pris på!

Vi er veldig lei oss for at koronatiltaket vårt under frokosten ikke var ideelt. Dette har vi nå et system på som har vist seg å fungere godt under travel morgener.

Vi takker deg igjen for de fine kommentarene og ønsker deg og dine velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 19. juli 2020

Ankomst hotell for weekend, reservert for to personer og allergi-rom. Rommet har tre oppredde senger og teppe på gulv, ordnet seg til slutt med rom.
Rommet var helt greit og enkelt, noe gate-støy for den følsomme.
Det som var skuffende var den totale mangel på hensyn til Covi 19 ved frokost, her var det 40 cm. mellom bordene samt trangt ved bufeen.
Det beste med hotellet var betjeningen i resepsjonen som alltid hilste og smilte, det som er synd er at når det er ti personer i resepsjonen er det vanskelig å ta hensyn til Covi 19, dette pga. liten resepsjon/innsjekkområde.

Romtips: Sjekk med resepsjonen
1  Takk, mortene732
Front Office Team, Guest Services / Front Office på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2020

Kjære Morten,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive anmeldelsen - vi setter veldig stor pris på det! Det er utrolig deilig å lese at dere ble tatt godt vare på av oss i resepsjonen. Vi vil ingenting annet enn at de flotte gjestene våre skal ha det bra.

Jeg ønsker på vegne av hele personalet beklage for at våre COVID-tiltak ikke stod til forventningene. Dette er på ingen måte intensjonelt, da vi jobber hardt for at våre gjester skal ha et trygt og komfortabelt opphold hos oss. Vi oppfordrer gjester til å først og fremst sprite hendene sine godt før de går inn i frokostsalen, samt holde avstand fra andre gjester. Dette har ikke alltid vært enkelt, da folk glemmer seg. Vi har prøvd mange ulike måter å få frokosten til å gå som smurt med alle tiltakene som er nødvendig, og kan med et smil om munnen si at vi har funnet en løsningen som har vist seg å fungere.

Vi ønsker svært gjerne å forandre på inntrykket deres, slik at dere kan sjekke ut av hotellet med en positiv følelse. Ta gjerne kontakt med oss på resepsjon@bergenbors.no med tilbakemeldingen som referanse, så skal vi ta ekstra godt vare på dere.

Ha en nydelig helg og velkommen tilbake!