3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
FindHotel
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Flott og moderne hotell i gammel bygning. Rommene var store og moderne og frokosten var bra. Får vel ikke mer sentral beliggenhet i Bergen. Nesten på «bryggen» med tilhørende steder for mat, attraksjoner og drikke. Må gå noe hundre meter for å få parkert

2  Takk, 613kjetila
Yngve Hansen, Daglig leder på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Takk for hyggelig anmeldelse, gleder oss til å ønske dere velkommen ved neste anledning.

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Jeg hadde hørt veldig mye bra om hotellet, spesielt maten og det stemte. Frokostservering er meget bra. God og svært variert mat, nydelig tilberedt. Meget godt utvalg av drikke. Det kunne vært en fordel om kaffen kunne byttes ut fra en enkel kaffemaskin som brygget stort sett en kaffe helt uten smak og preg, spesielt med tanke på at Herman Friele kommer fra Bergen.

Hotellet ligget svært sentralt med gangavstand til de viktigste severdighetene i Bergen sentrum.

Jeg ble innkvartert på et stort og romslig rom. Kontoret til tidligere børsstyrer. Det var et rent bad og rent på sengene, men selve rommet virket uvasket. Støv på hyller, lister og vindusposter og en flekkete sofa. Dette ble det ikke gjort noe med under mitt helgeopphold. Håndklærne var rene, men fulle av flekker som vaskeriet ikke hadde klart å fjerne.

Samtlige korridorer i etasjen jeg holdt til var dekket med tepper som også bar preg av både slitasje og mangel på renhold.

Personalet var svært vennlige og serviceinnstilt. Gjør noe med renholdet så kommer jeg tilbake.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, jacobspointofview

Takk for tilbake melding Jacob, vi ønsker å forbedre hver minste detalj og håper du besøker oss ved neste anledning. Velkommen tilbake.

Anmeldt 18. mai 2021

Meget hyggelig og service innstilt resepsjonist ved både inn og utsjekk. Rene og pene rom i noe konservative omgivelser. Hotellet ligger sentralt til ved fisketorget og har en del støy nattestid fra biltrafikken tett inntil hotellet. Det var Tv, dusj og minibar på rommet og alt fremstod som delikat. Vi hadde noe dårlig søvnkvalitet på grunn av trafikk støyen.

Romtips: Velg rom som vender bort fra fisketorget og vegen.
Takk, PST861

Takk for tilbakemelding, neste gang kan vi tilrettelegge for et rom med utsikt til vårt atrium, garantert støyfritt:)
Fortsatt fin sommer.

Anmeldt 7. april 2021

Jeg booket opphold på hotellet via booking. com og fikk betalt for oppholdet i forkant. Likevel ble jeg ved innsjekking bedt om en ny betaling og samtidig ble det reservert 600 kroner på kortet for eventuelle skader...? Da jeg dratt inn kortet ble jeg forsikret at det beløpet på 600 får jeg tilbake, men jeg fikk ikke vite hvorfor ble kortet belastet for et opphold som jeg betalte på booking.com? Ved utsjekk dagen etterpå skurte jeg om de kunne få sjekket hva som har hendt at jeg må betale dobbelt men jeg fikk inget svar. Hjemme skrev jeg e-post og sendte over bekreftelser på dobbel betaling og selv det har gått ei måned fikk jeg ikke tilbake mine penger (unntatt de 600 kroner). En annen kommentar er at inne på rommet så finnes det bare dyre små chips poser og en minibar men ingen elektrisk kjele selv man er sammen med barn. Kjelen kunne jeg hente fra resepsjonen selv. Videre hadde hotellet tilbud på rabatter til Zoo og gratis billetter for Fløyen pga. vinterferie, men jeg fikk ikke samme tilbud ettersom bookingen ble gjort via booking.com.

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, Olga K
Anmeldt 21. mars 2021 via mobile enheter

Et hyggelig hotell som kan anbefales. Pluss for beliggenhet, restauranten og god service. Dessuten nok ordentlige kleshengere og Nespresso-maskin. (Husk å ta med koffeinfri kapsel selv...) Bra rom. Litt trekk for gulvkaldt og kalde rom, alt for lav og kronglete plassert toalettrull, upraktisk med manglende sentral bryter ved sengen og ikke helt topp renhold, men bra nok.

Dato for oppholdet: mars 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 214dagh
Front Office Team, Guest Services / Front Office på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2022

Hei!

Tusen takk for tilbakemeldingen og beklager for at opplevelsen var negativ. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, slik at vi kan forberede oss og gi deg bedre service neste gang vi sees.

Ønsker deg et godt nyttår!