3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
FindHotel
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

God opplevelse takket være svært sentral beliggenhet med hygglig personale og fantastiske senger. Rommene føltes store med god plass til å separere bekledning og hvor man oppholder seg.

Savnet at rommene var utstyrt med lettere tilgjengelige stikkontakter nært sengene, samt småutstyr som saks eller kniv, nål og tråd.

Søppelbøtten var plassert ved inngangen til rommet i stedet for nært skrivebordet.

Såpene på badet var tykt parfymert. Ikke nødvendigvis negativt, men greit å være klar over.

Frokosten opplevdes som rotete, med mye folk oppå hverandre som ikke holder avstand. Hotellet hadde redusert antall gjester ved å sette opp reserverte klokkeslett, men er nok tydelig smittevern ikke ble fulgt opp så snart gjesten var gjennom døren til restauranten.

Maten var satt opp i sirkel rundt en vegg i to trange ganger, som igjen gjorde det noe uoversiktlig.

Var ellers flott med døgnåpent treningsrom og personale som bistod med hva enn det skulle være.

Reisetype: Reiste alene
Takk, WilliamWalto
Yngve Hansen, Daglig leder på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei William ,

Takk for tilbake melding. Vi jobber med å utbedre dine synspunkter og håper dere velger Bergen Børs også ved neste anledning.
Riktig god sommer videre.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell, fint hotellrom med god plass.
Tror vi fikk handikap vennlig rom, store åpne dører og badet tok ca halvparten av rommets areal.
Han som var i resepsjonen på dagtid/ ettermiddag ukedagene var veldig hyggelig og gjorde atmosfæren ekstra hyggelig. Han burde få et ekstra klapp på skulderen.
De tingene som trekker ned er at hele badegulvet ble kliss vått ved dusjing så alle tilgjengelige håndklær måtte brukes til å tørke opp, en nal hadde løst problemet.
At man ved oppsett av frokost måtte stå opp tidlig flere dager for å få frokost, pga begrensninger i frokostsalen. Kom også til avtalt tid en morgen men det var fullt. Tok da maten med på hotellrommet så det løste seg fint. Veldig hyggelig og serviceinnstilt personal også i restauranten.
Vi kommer igjen!

Takk, 711maritk

Takk for tilbake melding, vi gleder oss til å ønske dere velkommen igjen ved neste anledning.

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Flott og moderne hotell i gammel bygning. Rommene var store og moderne og frokosten var bra. Får vel ikke mer sentral beliggenhet i Bergen. Nesten på «bryggen» med tilhørende steder for mat, attraksjoner og drikke. Må gå noe hundre meter for å få parkert

2  Takk, 613kjetila

Takk for hyggelig anmeldelse, gleder oss til å ønske dere velkommen ved neste anledning.

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Jeg hadde hørt veldig mye bra om hotellet, spesielt maten og det stemte. Frokostservering er meget bra. God og svært variert mat, nydelig tilberedt. Meget godt utvalg av drikke. Det kunne vært en fordel om kaffen kunne byttes ut fra en enkel kaffemaskin som brygget stort sett en kaffe helt uten smak og preg, spesielt med tanke på at Herman Friele kommer fra Bergen.

Hotellet ligget svært sentralt med gangavstand til de viktigste severdighetene i Bergen sentrum.

Jeg ble innkvartert på et stort og romslig rom. Kontoret til tidligere børsstyrer. Det var et rent bad og rent på sengene, men selve rommet virket uvasket. Støv på hyller, lister og vindusposter og en flekkete sofa. Dette ble det ikke gjort noe med under mitt helgeopphold. Håndklærne var rene, men fulle av flekker som vaskeriet ikke hadde klart å fjerne.

Samtlige korridorer i etasjen jeg holdt til var dekket med tepper som også bar preg av både slitasje og mangel på renhold.

Personalet var svært vennlige og serviceinnstilt. Gjør noe med renholdet så kommer jeg tilbake.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, jacobspointofview

Takk for tilbake melding Jacob, vi ønsker å forbedre hver minste detalj og håper du besøker oss ved neste anledning. Velkommen tilbake.

Anmeldt 18. mai 2021

Meget hyggelig og service innstilt resepsjonist ved både inn og utsjekk. Rene og pene rom i noe konservative omgivelser. Hotellet ligger sentralt til ved fisketorget og har en del støy nattestid fra biltrafikken tett inntil hotellet. Det var Tv, dusj og minibar på rommet og alt fremstod som delikat. Vi hadde noe dårlig søvnkvalitet på grunn av trafikk støyen.

Romtips: Velg rom som vender bort fra fisketorget og vegen.
Takk, PST861

Takk for tilbakemelding, neste gang kan vi tilrettelegge for et rom med utsikt til vårt atrium, garantert støyfritt:)
Fortsatt fin sommer.