3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 344
eDreamsUSD 345
Agoda.comUSD 344
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig sentral beliggenhet. Fine og rene rom. God og velfylt frokost med mye frukt og grønt, men litt få bord slik at det ble endel venting for å få plass.
Ble møtt av veldig hyggelig personalet som også kom med gode anbefalinger for både middag og annet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 706sirik
Front Office Team, Guest Services / Front Office på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2022

Hei!

Vi gjør alt vi kan for å forberede oss og setter derfor pris på den positive tilbakemeldingen!

Ønsker deg et godt nyttår og er hjertelig velkommen igjen:)

Anmeldt 1. august 2021

På tross for at vi hadde en oppgradering var rommet knøtt lite og mørkt.

Vi hadde forventet mer for pengene og velger nok et rimeligere hotell med samme standard neste gang. Frokosten var god, men for denne prisen savnet vi bedre kaffe. Varierende service i resepsjonen fra svært god til litt mutt.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, BeritR4
Yngve Hansen, Daglig leder på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei Berit, takk for tilbakemelding. I slutten av året åpner vi Fresco hallen hvor vi vil tilby bredere utvalg av kaffe. Håper dere velger Bergen Børs ved en senere anledning. Vi setter stor pris på at dere valgte oss denne gangen.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

God opplevelse takket være svært sentral beliggenhet med hygglig personale og fantastiske senger. Rommene føltes store med god plass til å separere bekledning og hvor man oppholder seg.

Savnet at rommene var utstyrt med lettere tilgjengelige stikkontakter nært sengene, samt småutstyr som saks eller kniv, nål og tråd.

Søppelbøtten var plassert ved inngangen til rommet i stedet for nært skrivebordet.

Såpene på badet var tykt parfymert. Ikke nødvendigvis negativt, men greit å være klar over.

Frokosten opplevdes som rotete, med mye folk oppå hverandre som ikke holder avstand. Hotellet hadde redusert antall gjester ved å sette opp reserverte klokkeslett, men er nok tydelig smittevern ikke ble fulgt opp så snart gjesten var gjennom døren til restauranten.

Maten var satt opp i sirkel rundt en vegg i to trange ganger, som igjen gjorde det noe uoversiktlig.

Var ellers flott med døgnåpent treningsrom og personale som bistod med hva enn det skulle være.

Reisetype: Reiste alene
Takk, WilliamWalto
Yngve Hansen, Daglig leder på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei William ,

Takk for tilbake melding. Vi jobber med å utbedre dine synspunkter og håper dere velger Bergen Børs også ved neste anledning.
Riktig god sommer videre.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell, fint hotellrom med god plass.
Tror vi fikk handikap vennlig rom, store åpne dører og badet tok ca halvparten av rommets areal.
Han som var i resepsjonen på dagtid/ ettermiddag ukedagene var veldig hyggelig og gjorde atmosfæren ekstra hyggelig. Han burde få et ekstra klapp på skulderen.
De tingene som trekker ned er at hele badegulvet ble kliss vått ved dusjing så alle tilgjengelige håndklær måtte brukes til å tørke opp, en nal hadde løst problemet.
At man ved oppsett av frokost måtte stå opp tidlig flere dager for å få frokost, pga begrensninger i frokostsalen. Kom også til avtalt tid en morgen men det var fullt. Tok da maten med på hotellrommet så det løste seg fint. Veldig hyggelig og serviceinnstilt personal også i restauranten.
Vi kommer igjen!

Takk, 711maritk

Takk for tilbake melding, vi gleder oss til å ønske dere velkommen igjen ved neste anledning.

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Flott og moderne hotell i gammel bygning. Rommene var store og moderne og frokosten var bra. Får vel ikke mer sentral beliggenhet i Bergen. Nesten på «bryggen» med tilhørende steder for mat, attraksjoner og drikke. Må gå noe hundre meter for å få parkert

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, 613kjetila

Takk for hyggelig anmeldelse, gleder oss til å ønske dere velkommen ved neste anledning.