3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 222
TripadvisorUSD 222
Trip.comUSD 220
Anmeldt 22. februar 2022

Hadde en junior suite på hjørne i 4.etasje med fin utsikt over Torgalmenningen. Roser på rommet, og koselig velkomsthilsen og litt søtsaker til kaffien. Takk! vennligpersonale, og spesielt må nevnes damene ved frokosten. Frokosten var en av de bedre hotellfrokoster jeg har hatt. Nydelig nybakt brød, oppskåret. Heldigvis, da så mange hoteller tror gjestene foretrekker å skjære opp selv, med mange mishandlede brød som resultat. Ikke det her, heldigvis.
Så kommer det jeg ikke likte:
Ikke nattbord, bare lav hylle ved golvet. Upraktisk. Savnet også sentral lysbryter ved senga. Veldig hip og kul belysning, men altfor dunkel. Eneste leselys som hadde en viss styrke var ved skrivebordet. Og det var ikke der en ønsket å sitte for å lese avisen og den fine boken om hotellet.
Skapet med forheng virket litt simpelt og billig, etter min oppfatning. Tekstilen skulle myke opprommet, var tanken. Vel, to hele vegger er dekket av gardin, så ikke akkurat mangel på tekstil.
På badet mangler det hylleplass ved siden av vasken. De fleste som bor på hotell har vel toalettveske med seg. Liker ikke å måtte sette den på golvet.
Likte heller slett ikke at det ikke var gardiner på badet, når det er bygninger med kontorer og diverse rett over gaten. Dersom de hadde like godt innsyn på dette rommet, som jeg hadde til dem....? Flott med et gjennomdesignet rom, men ikke når stil går foran substans.
Men, bevares, jeg hadde et flott opphold. Vil jeg komme igjen? Kanskje, dersom hotellet tvers over gaten ikke har ledig rom en annen gang heller.

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, norguy
Front Office Team, Guest Services / Front Office på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2022

Hei!

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din. Vi jobber alltid for å forbedre oss, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 20. februar 2022 via mobile enheter

Fint hotell sentralt i sentrum, avtale om parkering i Klostergarasjen til redusert pris, god seng, god frukost, hyggelege og hjelpsame tilsette, koselig bar i 3. etasje med godt utvalg. Neste gang vi skal bu på Børs, skal vi ordne med bord på Bare! Litt støy fra gata, ellers ein fin opplevelse:-)

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, HansS797
Front Office Team, Guest Services / Front Office på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2022

Hei Hans,

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss etter oppholdet ditt, det setter vi veldig pris på!

Vi er så glad for å høre at du har hatt et fint opphold på Bergen Børs og at frokosten falt i smak. Det gjør oss selvfølgelig ekstra glad å høre at du ble møtt av hyggelig betjening!

Dere er hjertelig velkommen tilbake og vi ønsker dere en fortsatt fin søndag!

Med vennlig hilsen,
Thea - Resepsjonen

Anmeldt 27. oktober 2021

Skuffende at det ikke finnes room service bortsett fra drikkevarer på det som skal være et av Bergens fineste hoteller. Opplevde også at Room service gikk rett inn på rommet før vi hadde rukket å våkne for å gå til frokost, som virker uprofesjonelt. Treningsrommet er også veldig lite, og ikke stort nok til mer enn 2 personer, og litt merkelig at det ikke finnes noen form for badstue eller spa. God frokost med stort utvalg og hyggelig og diskret betjening. Servicen er litt så som så da ingen i resepsjonen vet hvordan man gjennomfører en refusjon og de må kontaktes 5 ganger før det faktisk blir gjort. Alt i alt litt skuffende opplevelse, men fin beliggenhet sentralt i Bergen.

Takk, annikenl2020
Front Office Team, Guest Services / Front Office på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2022

Hei!

Vi beklager at din opplevelse var ikke positiv. Fresco-Hallen var under oppussing da du bodde hos oss og den åpnes igjen i år og vil tilby et bredt utvalg av mat og drikke.

Vi har nå informert vår Room Service staff og beklager for den negative opplevelsen.

Foreløpig, har vi ikke badstue eller noen form for spa.

Resepsjon - teamet vil bli informert angående feilen og vi vil gjøre alt vi kan for å forebygge dette.

Tusen takk for tilbakemeldingen og ønsker deg et godt nyttår og er hjertelig velkommen tilbake for å få en bedre opplevelse!

Anmeldt 9. august 2021

Vi hadde bestilt delux rom med utsikt over byen. Vi hadde sett veldig fram til dette, og ble utrolig skuffet da vi kommer frem og det ikke er et eneste vindu på rommet. I stedenfor var det en liten balkong med høye vegger på alle kanter og en vifte som bråkte kontinuerlig hele døgnet. Vi kunne derfor ikke ha oppe verandadøren på natten for lufting og det ble veldig varmt. Vi klagde på dette men det var ingen andre ledige rom, så vi fikk refundert noe av beløpet.

Alt i alt, kjempefint hotell som lukter godt, er rent og utrolig fint. Bare synd rommene ikke holder hva de lover. Hvis du tenker på å bestille et litt dyrere rom for utsikt eller annet hadde jeg tenkt meg om en gang til.
De skal ha pluss for servise!

Ser flere skriver at frokosten var kaotisk og ikke noe å skryte av, her er jeg uenig. Det var fin og god frokost.

Takk, kmf253

Hei og takk for tilbakemeldingen!

Vi beklager veldig for dette og er hjertelig velkommen tilbake til oss slik at vi kan gi deg en enda bedre service enn sist.

Ønsker deg et godt nyttår:)

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig sentral beliggenhet. Fine og rene rom. God og velfylt frokost med mye frukt og grønt, men litt få bord slik at det ble endel venting for å få plass.
Ble møtt av veldig hyggelig personalet som også kom med gode anbefalinger for både middag og annet.

Takk, 706sirik

Hei!

Vi gjør alt vi kan for å forberede oss og setter derfor pris på den positive tilbakemeldingen!

Ønsker deg et godt nyttår og er hjertelig velkommen igjen:)