“Vel verdt å besøke”

Vurdert som nr. 99 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Utrulig god service og hyggelig betjening som gjorde sitt beste. I tillegg fikk vi servert kjempegod mat.

Takk, JorillH
Benedicte P, Eier på Duggfrisk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Heisann Jorill,

Tusen takk for din anmeldelse.

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding fra ditt besøk. Veldig kjekt å lese at du hadde en fin opplevelse hos oss, og at du var fornøyd med både mat og service!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte oksefilet. Denne retten var meget smakløs og kjedelig anrettet. Bestilte medium rå fikk en medium+.

1  Takk, Jan-Rune1980

Heisann Rune,

Først og fremst, tusen takk for din anmeldelse.

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding fra ditt besøk. Vi tar dette til oss på veien til å bli enda bedre.

Håper vi får muligheten til å se deg igjen ved en senere anledning, og forhåpentligvis gi deg en bedre matopplevelse.

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Meget god mat og hyggelig betjening. Utmerket service. God atmosfære. Godt utvalg av mat og drikke for enhver smak.

Takk, mortenfurholm
Benedicte P, Owner på Duggfrisk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Heisann Morten,

Tusen takk for din anbefaling.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding!

Veldig kjekt å høre at dere var fornøyd med maten, service og atmosfæren.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Bergtatt

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Skulle på veteranbåttur og hadde ein time på oss for middag. Bård bestemte at vi skulle spise dagens rett, som var kjøttkaker. Ølet kom fort på bordet, men etter 45 minutter var det fortsatt ingenting å sjå til kjøttkakene. Etter fire purringer kom middagen. To steinharde karbonader og to poteter i en dyp talerne var dagens rett, ingen grønnsaker og to spiseskjeer med saus var det hele. Eg, Bård og Kjell var forferdelig skuffa og det vert lenge til neste besøk på Duggfrisk.
For å stagge svolten sprang vi bort til trekroneren og fekk god og rask mat.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 859terjeh
Benedicte P, Owner på Duggfrisk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hei Terje,

Først og fremst, tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.
Veldig leit å se at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss. Vi tar til oss det du skriver, og vil jobbe videre med dette på veien til å bli bedre.

Håper du vil gi oss en ny sjanse ved en senere anledning, slik at vi forhåpentligvis får muligheten til å gi dere en bedre totalopplevelse.

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Urutinert, lang tid før vi i hele tatt fikk bord, servitørene stod å hang og snakket med hverandre.
Så fikk vi bestillt 2 prosjoner fiskesuppe. Og sååå... zzzzzzz....... så kom en ny servitør å lurte på om vi hadde fått bestillt. Vi sa vi hadde bestillt for lenge siden, og at vi gikk dersom det snart ikke kom mat, ville vi gå.. da kom den.
Fiskesuppa får terningkast 3, lite smak.
Pr i dag så vil jeg anbefale denne plass mere som en pub enn som en restaurant.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 324clements
Benedicte P, Owner på Duggfrisk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Hei Clement,

Først og fremst, tusen takk for din anmeldelse.
Vi ønsker alltid å bli bedre, og setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding,

Dette er absolutt ikke slik vi ønsker å fremstå, og kan ikke annet enn å beklage på det sterkeste at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss. Jeg vil forsikre deg om at de tilfellene du beskriver vil bli tatt opp internt, slik at vi kan jobbe videre med å bli enda bedre.

Håper du vil vurdere å besøke oss igjen i fremtiden, slik at vi kan få muligheten til å gi deg og dine en bedre opplevelse.

Duggfrisk

Reisende som så på Duggfrisk, så også på

Har du vært i Duggfrisk? Del dine erfaringer!