“Kos etter konsert”

Vurdert som nr. 98 av 474 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 15. januar 2019

Vi hadde bestilt bord for 10 voksne mennesker en lørdag kveld etter konsert i Grieghallen. Ypperlig betjening og godt utvalg av drikkevarer. Rakk ikke å prøve maten denne gangen, men vi kommer tilbake. Utover kvelden var musikknivå mer tilpasset et yngre publikum, så dette er et sted å gå for de fleste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Knut G
907benedictep, Owner på Duggfrisk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hei hei Knut.

Tusen takk for din anmeldelse.

Veldig hyggelig å høre at dere likte utvalget av drikkevarer, og at dere var fornøyd med servicen.
Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning slik at dere også får prøvd ut maten. :)

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte å ha årets julebord hos Duggfrisk, ettersom de hadde gode tilbud på mat og mer.
I restauranten er det kjempehyggelig atmosfære. Servitørene uniform (skjorten vel og merke) er ganske originale, og artige. De hadde en bred drink-meny og var flinke på det. Det gikk selvfølgelig mest i pinnekjøtt og ribbe på julebordet, og de som spiste det sa «akkurat perfekt mengde mat». Jeg Valgte å spise (så og si) denne eneste vegetarretten de kunne tilby: hamburger. Det var litt kjipt på julebord, og den scoret dessverre ikke veldig høyt hos meg. Håper de utvider med litt flere vegetar-varianter.
Alt i alt hadde vi en kjempefin kveld hos Duggfrisk og ble tatt godt vare på.

Takk, verenemh
907benedictep, Owner på Duggfrisk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei hei!

Tusen takk for din anmeldelse.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Veldig hyggelig å høre at dere likte atmosfæren og julematen hos oss. Vi tar til oss tilbakemeldingen vedrørende flere vegetarretter! :)

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Benedicte

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Utrulig god service og hyggelig betjening som gjorde sitt beste. I tillegg fikk vi servert kjempegod mat.

Takk, JorillH
Benedicte P, Eier på Duggfrisk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Heisann Jorill,

Tusen takk for din anmeldelse.

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding fra ditt besøk. Veldig kjekt å lese at du hadde en fin opplevelse hos oss, og at du var fornøyd med både mat og service!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte oksefilet. Denne retten var meget smakløs og kjedelig anrettet. Bestilte medium rå fikk en medium+.

1  Takk, Jan-Rune1980

Heisann Rune,

Først og fremst, tusen takk for din anmeldelse.

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding fra ditt besøk. Vi tar dette til oss på veien til å bli enda bedre.

Håper vi får muligheten til å se deg igjen ved en senere anledning, og forhåpentligvis gi deg en bedre matopplevelse.

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Meget god mat og hyggelig betjening. Utmerket service. God atmosfære. Godt utvalg av mat og drikke for enhver smak.

Takk, mortenfurholm
Benedicte P, Owner på Duggfrisk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Heisann Morten,

Tusen takk for din anbefaling.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding!

Veldig kjekt å høre at dere var fornøyd med maten, service og atmosfæren.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Bergtatt

Reisende som så på Duggfrisk, så også på

Har du vært i Duggfrisk? Del dine erfaringer!