“Koselig cafe”
Anmeldelse av Møllendal Fetevare

Møllendal Fetevare
Vurdert som nr. 207 av 474 Restauranter i Bergen
Anmeldt 15. desember 2018

Fin beliggenhet, rolig sted, god mat. Fint å sitte ute i fint vær. Spennende å kikke på utvalget av godsaker.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AnneRitaG1

Anmeldt 28. september 2018

Dersom du ønsker et mål for en spasertur i Bergens nærhet, kan jeg anbefale en tur rundt store Lungegårdsvann. I sydenden av turen ligger Møllendal Fetevare, en liten skjult perle hvor du kan få servert lekre retter. Var innom MF for to dager siden, sammen med en venn. Vi bestilte nybakt brød med vellaget ost og skinke. Serveringen gikk fort og vi finn nydelig sterk kaffe til. Ta turen og stopp på MF.

1  Takk, Arne E
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Nydelig fin cafe med kjempe god mat og kaffe☕️✨ leitet etter et sted å sitte å lese, og fant denne perfekte lille fredelige cafeen. her kommer jeg igjen

Takk, 117karinab
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

En skjult perle ved Store Lungegårdsvannet, i et område med flere nybygde studentleiligheter ligger denne perlen av en kafe. Lyse og luftige lokaler. Sitteplasser både ute og inne. Hyggelig betjening. Nydelige sandwich. Her kan du også få kjøpt lokal kaffe fra både Stavanger og Haugesund, samt mye annet lekkert og godt. Anbefales.

Takk, ninasteenl
Anmeldt 8. mai 2018 via mobile enheter

Ble invitert av en tidligere arbeidskollega på lunch i dag 8. mai. Nydelig Vær, men litt blåsig. Vi bestilte en sandwich med skinke og vellagret ost samt kaffe. Hyggelig betjening og rask servering. Absolutt et sted å gå tilbake til. Kan anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Arne E

Reisende som så på Møllendal Fetevare, så også på

Har du vært i Møllendal Fetevare? Del dine erfaringer!