E H Claus
Lillestrøm, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 4. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
JanPetterE5, General ManagerBergen Harbour Hotel, WorldHotels Crafted, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. des. 2018
Hei,
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake neste gang du har behov for overnatting i Bergen. I mellomtiden ønsker vi deg en trivelig førjulstid.
PS! Vår resepsjon er bemannet 24/7, men flyttes til Belgio GastroPub etter frokost og utsjekk
kr 3 240
  • Priceline
0.3 km fra Bergen Harbour Hotel, WorldHotels Crafted
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Rommet skulle iht. avtale vera klart kl. 15. Me ankom 14:30. Ingen initiativ til å prioritere vårt rom/løysningsorienterte sjølv om me venta i resepsjonen. Rommet vårt blei fyrst klart kl. 16. .....................

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, martinlI2HI
Jan Petter E, General Manager på Bergen Harbour Hotel, WorldHotels Crafted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Hei Martin,
Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at ditt rom først var klart kl.16.00. Det var stor aktivitet sist lørdag i forbindelse med "årets" konsert, med mange avreiser og ankomster. Det førte dessverre til å det ble noe ventetid før ditt rom var klart. Vi håper allikevel at vi får anledning til å ønske deg velkommen tilbake neste gang du har behov for overnatting i Bergen, slik at vi kan vise at dette var et engangstilfelle.

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Booket dobbeltrom med queen size seng,fikk et dobbeltrom med to 70*200 senger som var skyvd sammen.Rommet var også veldig lite og to bager måtte flyttes rundt for å komme inn på bad,ut av rommet. Beskrivelse og realitet hørte ikke helt sammen,ikke fornøyd og bestiller et annet hotell neste gang!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 194siws
Jan Petter E, General Manager på Bergen Harbour Hotel, WorldHotels Crafted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Hei Siw, tusen takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du ikke var helt fornøyd med rommet og sengen.Ta gjerne kontakt med oss direkte neste gang du har behov overnatting i Bergen, så vi kan vise deg våre andre rom kategorier..Det du hadde booket og rommet du fikk tildelt samsvarer. Våre Queen senger er 150x200 og består helt riktig av to senger som er satt sammen. Fortsatt God Sommer!
Med vennlig hilsen Bergen Harbour Hotel Team

Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Hadde to overnattinger der. Hotellrommet var lite men helt strøkent og nyoppusset. Koselig bar på bakkenivå med god øl.
Frokosten var god med ferskt brød og bra utvalg av pålegg.
Bor der gjerne igjen ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Sigurd E
Jan Petter E, General Manager på Bergen Harbour Hotel, WorldHotels Crafted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Hei Sigurd,

Anmeldt 7. juni 2018

Boutique Hotel midt i hjertet av Bergen. Mange forskjellige typer rom. Standard single: Delikate rom, men i minste laget. Ikke plass til mye bagasje. Hyggelig betjening, nydelig frokost. Anbefales på det varmeste!
Kort avstand til mange av Bergens severdigheter som f. eks. Fløibanen, Hanseatisk Museum og Bryggen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Gunn H
Jan Petter E, General Manager på Bergen Harbour Hotel, WorldHotels Crafted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2018

Hei Gunn,

Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Dette var en stor nedtur i forhold til hva man betaler. 2700 kr for en helg , så får man et rom som er større på Citybox. Veldig spartansk . Dette er priser man betaler på Sheraton. Hyggelig betjening bak disken da. Frokosten var i restauranten som heter Soya. Skulle tro det var mulig å få tak i ferskt brød ihvertfall på en lørdag. Kommer ikke til å bo her igjen ved neste Bergenstur.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, bentej2014
Jan Petter E, General Manager på Bergen Harbour Hotel, WorldHotels Crafted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2017

Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at vi ikke klarte å leve opp til dine forventninger.
Vi har ulike rom kategorier - du hadde reservert et av våre minste, men koselige dobbelt rom. Vi har en dynamisk pris modell som varierer i forhold til etterspørsel, i prinsippet er det samme du opplever når du skal booke flybill. Såvidt meg bekjent finnes det kun ett Sheraton Hotell i Skandinavia, og det ligger i Stockholm.
Brødet skal være ferskt, uansett ukedag. Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette.
Jeg håper at vi får anledning til å ønske deg velkommen tilbake, og vise oss fra en bedre side ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen
Bergen Harbour Hotel Team