“Ufortjent godt rykte”

Vurdert som nr. 27 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 15. desember 2018

Etter tre besøk på restauranten kan jeg konkludere med middelmådig pizza og service. Pizza bar preg av å ha stått en stund før den ble servert og har ikke vært en videre smaksopplevelse. Servitørene har ved anledningene vært lite imøtekommende og serviceinnstilt til kunder. Etter flere anbefalinger hadde jeg ventet mer av Olivia, både mat- og servicemessig. Byens beste pizza blir definitivt ikke servert her, og det anbefales å prøve noe annet.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, maria o
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Maria. Dette var veldig trist å lese. Vi er utrolig lei oss for den dårlige opplevelsen du har hatt hos oss flere ganger, slik skal det jo selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne at du tar kontakt med daglig leder på restauranten, Yalda, på yalda@olivia.no, slik at vi kan komme i direkte kontakt med deg.

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Dette var en meget positiv opplevelse. Meget hyggelig og serviceinnstillt betjening (Linn). Maten smakte fortreffelig. Her kunne jeg gått hver dag. Dette er et sted jeg på det varmeste kan anbefale. Supert!

Takk, aamund56
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Tusen takk for besøket og takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 2. desember 2018

Dette stedet fortjener et besøk.
God mat, profesjonell betjening i en spennende og innbydende atmosfære. Her koste vi oss ordentlig. Vi fulgte servitørens anbefaling både når det gjaldt mat og vin, og angret overhodet ikke på dette. Stedet er basert på Italiensk kjøkken, noe de behersker til fulle. Maten smakte nydelig, og var smakfullt servert. I tillegg er prisene forbausende lave. En ny favoritt, har for min del denne restauranten blitt.
Annbefales.
Rune T

1  Takk, RuneT193
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk for besøket og takk for fantastisk tilbakemelding! Dette var hyggelig å høre. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Vi var tre personer som hadde et flott måltid. Svært god servise fra en søt og smilende servitør (Maria S) som utgjorde kveldens beste servisopplevelse.

Helt grei italiensk meny, men biffen var litt seig. Kommer igjen.

Takk, bj_rnegilt
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Vil takke Emanuel som var under opplæring for hans gode service og tilstedeværelse. Maten kom på bordet i tide, han spurte om påfyll når det var nødvendig og gjorde seg selv tilgjengelig når det passet seg. Veldig hyggelig servitør som var svært profesjonell. Takk for at du gjorde kvelden fullstendig for oss.

Takk, Adrian-sol
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Tusen takk for besøket og takk for fantastisk tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!