“Topp restaurant”

Vurdert som nr. 31 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

God mat, koselig atmosfære, servetører med smil. Topp restaurant midt i sentrum som ég besøker igjen.

Takk, Sigrid1702
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

God mat og deilig plass å bare sitte å nyte og tyte :) Veldig hyggelig betjening, god service og gode priser :)

1  Takk, KristineK724
Anmeldt 15. desember 2018

Etter tre besøk på restauranten kan jeg konkludere med middelmådig pizza og service. Pizza bar preg av å ha stått en stund før den ble servert og har ikke vært en videre smaksopplevelse. Servitørene har ved anledningene vært lite imøtekommende og serviceinnstilt til kunder. Etter flere anbefalinger hadde jeg ventet mer av Olivia, både mat- og servicemessig. Byens beste pizza blir definitivt ikke servert her, og det anbefales å prøve noe annet.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, maria o
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Maria. Dette var veldig trist å lese. Vi er utrolig lei oss for den dårlige opplevelsen du har hatt hos oss flere ganger, slik skal det jo selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne at du tar kontakt med daglig leder på restauranten, Yalda, på yalda@olivia.no, slik at vi kan komme i direkte kontakt med deg.

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Dette var en meget positiv opplevelse. Meget hyggelig og serviceinnstillt betjening (Linn). Maten smakte fortreffelig. Her kunne jeg gått hver dag. Dette er et sted jeg på det varmeste kan anbefale. Supert!

Takk, aamund56
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Tusen takk for besøket og takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 2. desember 2018

Dette stedet fortjener et besøk.
God mat, profesjonell betjening i en spennende og innbydende atmosfære. Her koste vi oss ordentlig. Vi fulgte servitørens anbefaling både når det gjaldt mat og vin, og angret overhodet ikke på dette. Stedet er basert på Italiensk kjøkken, noe de behersker til fulle. Maten smakte nydelig, og var smakfullt servert. I tillegg er prisene forbausende lave. En ny favoritt, har for min del denne restauranten blitt.
Annbefales.
Rune T

1  Takk, RuneT193
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk for besøket og takk for fantastisk tilbakemelding! Dette var hyggelig å høre. Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!