“Kommer tilbake.”

Vurdert som nr. 27 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Fine lokaler, hyggelig betjening og deilig mat!Likte veldig godt at musikken de spilte på anlegget ikke var så veldig høy!! Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, SiljeS322
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 10. januar 2019

Vi har vært på Olivia på Zachariasbryggen noen ganger og vi er strålende fornøyd med mat og service. God og variert meny, alle finner noe de liker her. Mye vin å velge i.
Fine lokaler og veldig kjekke og flinke servitører. Elsker de store bildene fra Italia som henger rundt i lokalet.
Vi kommer snart tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, margunnp

Tusen takk for besøket og takk for fantastisk tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 5. januar 2019

Jeg har besøkt Olivia Zachariasbryggen flere ganger, og har vært meget godt fornøyd hver gang. Maten, drikken og atmosfæren i restauranten er prima, men det er de særdeles trivelige servitørene som har gjort størst inntrykk på meg. Man føler seg rett og slett svært velkommen i restauranten. Keep up the good work!

Takk, Travelling_Alf

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Dette var veldig hyggelig å lese. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

God mat, koselig atmosfære, servetører med smil. Topp restaurant midt i sentrum som ég besøker igjen.

Takk, Sigrid1702
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Tusen takk for besøket og for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

God mat og deilig plass å bare sitte å nyte og tyte :) Veldig hyggelig betjening, god service og gode priser :)

1  Takk, KristineK724

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!