“Lørdagskveld”

Vurdert som nr. 31 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 21. januar 2019

God mat og flinke samt hyggelige ansatte. Mange på jobb så ventetiden var veldig kort selv med nesten fult hus. Reint og flott lokale.

Takk, Seeebg
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Det ble servert veldig god mat og en koselig atmosfære. God service. Har vært der flere ganger og kommer dernitivt tilbake

Takk, Ida Kr k

Tusen takk for besøket og for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte Olivia på min helgetur til Bergen, og ble veldig godt ivaretatt på Olivia. Maten og servicen var over all forventning, og kokkens egen ostekake var nydelig. Anbefaler på det sterkeste! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

1  Takk, Sinfoss
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Dette er utrolig hyggelig å høre. Velkommen tilbake til oss

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Oppfølgningen på mail etter bestilling var flott...noe andre bør lære av..Svært hyggelig betjening. Fin oppfølgning av kelner. Gode mat og vinkunnskap. Vi valgte pasta med oksekjøtt, nydelig saus og ost. Godt måltid med husets utsøkte vin til.Espresso satte fint punktum...og prisene helt ok. Vi kommer helt sikkert tilbake. Og den herlige utsikten fra 2.etage..mot våes torgOg oppfølgningen på mail etterpå var fin

2  Takk, Otto R

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Dette blir vi utrolig glade for å lese Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Fine lokaler, hyggelig betjening og deilig mat!Likte veldig godt at musikken de spilte på anlegget ikke var så veldig høy!! Vi kommer tilbake.

Takk, SiljeS322
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!