“Helt supert!”

Vurdert som nr. 31 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Det var god mat, god service, blide servitører og fin utsikt. Helt supert! Vi koste oss masse, og kommer gjerne tilbake

Takk, IngridR471
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Tusen takk for besøket og for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte restauranten med familie på 4, 2 små barn. Fantastisk når ungene kan velge fra «voksen meny» og få størrelsen tilpasset. Pizzaen formet som en fisk var gøy «gimmick», som gjør at man føler seg velkommen som barnefamilie. Maten kom til alle 4 samtidig, den kom raskt og var aldeles deilig. Atmosfæren var god, upåklagelig service og prisene er også helt ok. Vi kommer definitivt tilbake!

Takk, 582carinaj
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Dette var utrolig hyggelig å lese. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat og meget god kundeservice.
God kunnskap om både mat & drikke. Alle i selskapet var fornøyde. Anbefales! :)

Takk, yvonnejea

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 21. januar 2019

Har vore her fleire gonger og vil heilt sikkert koma attende. Har prøvd ulike rettar, og maten er utruleg god. Flotte lokal og utruleg serviceinnstilte, smilande og hyggelege tilsette. Anbefalast på det varmaste!

Takk, Ingvild1234

Takk for besøket/besøkene og tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss - igjen og igjen!

Anmeldt 21. januar 2019

God mat og flinke samt hyggelige ansatte. Mange på jobb så ventetiden var veldig kort selv med nesten fult hus. Reint og flott lokale.

Takk, Seeebg

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!