“Middag med venner”
Anmeldelse av Olivia Zachariasbryggen

Olivia Zachariasbryggen
Vurdert som nr. 28 av 490 Restauranter i Bergen
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Vi var en jentegjeng som var her å spiste middag, vi alle bestilte forskjellige retter. Vi spiste alt fra pasta, fisk til biff. Nok en gang så svarte Olivia til våre forventninger med sine italia-inspirerte milde smaker.
God og rask service.

Dato for besøk: september 2019
Takk, ainahaug

Anmeldt 2. september 2019

Vi var en gruppe på vel 30 personer som fikk sitte sammen på ett bord i eget avlukk. Som vanlig på Olivia god mat og blide servitører. Ett pluss at gruppen selv en travel lørdagskveld fikk hovedretten servert samtidig. Vi har allerede booket ny samling om en måned.

Takk, Climber187622
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Maten på Olivia er alltid bra. God italiensk pasta og veldig god pizza. Servicen er alltid bra den og! Vi er stortsett bare fornøyde etter å ha vært her. Anbefales til alle og en hver.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 972stinep
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Herlig å kunne nyte byens beste pizza med den mest oppmerksomme servitør. Alltid like god service og atmosfære. Ingen som jager deg ut. Kommer snart igjen.

Takk, 265maritb
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet, stor og gjennomført italiensk meny. Rask og hyggelig servering. Ypperlige desserter og grappa!

Takk, 602mariusf

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!