“God mat, meget hyggelig betjening! ”
Anmeldelse av Olivia Zachariasbryggen

Olivia Zachariasbryggen
Få mat levert
Vurdert som nr. 27 av 446 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag med mann og tenåringsdatter. Koselig lokale, god pizza. Da noe gikk galt med vår bestilling, fikk vi ene hovedretten gratis. Uten spørsmål . Meget populært sted, bestill bord på forhånd. God glutenfri pizza! Kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Ann_CatherineNorway

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Alt var perfekt. Gode hvite pizzaer med gode bunner og upåklakelig service. God atmosfære som passer til alle tider og anledninger. Perfekt mat til en grei pris. Pluss for gode desserter.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha gitt opp en annen restaurant på grunn av treg sørvis, prøvde vi Olivia i stedet.

Måtte stå litt i kø, forståelig nok på en lørdagskveld, men damen i døren hadde god kontroll på ledige bord.

Bestillingen på mat/drikke kom raskt, og maten kom overraskende kjapt til å være full restaurant. Vi er glade vi gikk hit. Det berget lørdagskvelden.

Takk, syemma
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Har hatt en meget hyggelig og romantisk kveld. Servitøren var veldig hyggelig og vi fikk raskt drikke og bestilt mat. Helt perfekt pizza og nydelig vin, akkurat som å være tilbake i Italia. Anbefales virkelig.

2  Takk, fairycat07
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig omelett og carbonara. Koselige lokaler,meget sentralt. Synd de ikke serverte moscato uten at man må kjøpe en hel flaske. Kø utenfor,og mye folk hele dagen observerte vi.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, utpaaturer

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!