“Fantastisk pizza ”

Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza og Nydelig Chardonnay -
Med mann og barn . Anbefaler pizza med parmaskinke, pinjekjerner og ruccolasalat .spaghetti med kjøttsaus til 4 åringen. Greie priser . Utrolig hyggelige kelnere. Maten kom raskt . Hit vil jeg på date med mannen neste gang .

1  Takk, Miss-Solberg

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag med mann og tenåringsdatter. Koselig lokale, god pizza. Da noe gikk galt med vår bestilling, fikk vi ene hovedretten gratis. Uten spørsmål . Meget populært sted, bestill bord på forhånd. God glutenfri pizza! Kommer gjerne tilbake!

2  Takk, Ann_CatherineNorway
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Alt var perfekt. Gode hvite pizzaer med gode bunner og upåklakelig service. God atmosfære som passer til alle tider og anledninger. Perfekt mat til en grei pris. Pluss for gode desserter.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha gitt opp en annen restaurant på grunn av treg sørvis, prøvde vi Olivia i stedet.

Måtte stå litt i kø, forståelig nok på en lørdagskveld, men damen i døren hadde god kontroll på ledige bord.

Bestillingen på mat/drikke kom raskt, og maten kom overraskende kjapt til å være full restaurant. Vi er glade vi gikk hit. Det berget lørdagskvelden.

Takk, syemma
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Har hatt en meget hyggelig og romantisk kveld. Servitøren var veldig hyggelig og vi fikk raskt drikke og bestilt mat. Helt perfekt pizza og nydelig vin, akkurat som å være tilbake i Italia. Anbefales virkelig.

2  Takk, fairycat07

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!