“Middag”

Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 16. juli 2020

Fint sted.
Men kjedelig meny med lite utvalg,og dei som jobber der var mest ute etter å stenge snart.
Så følte oss ikke så velkommen.

3  Takk, Gunnto202076
Paradise11152422086, Other på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei! Vi er lei oss for den dårlige opplevelsen du hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi vil gjerne at du kontakter restaurantsjef Tor Andre, på totto@olivia.no, slik at han kan komme i direkte kontakt med deg.

Anmeldt 14. juli 2020

Litt ventetid og et litt bortgjemt bord i et hjørne, men hyggelig betjening/god service og god mat.
Hadde med en 9-åring som ønsket noe tilpasning på pastaretten - saus/kjøtt ved siden av pastaen og noe som ble fjernet. Det klarte de lett Veldig fornøyd med opplevelsen, anbefales

Takk, 523kariannes
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza og Nydelig Chardonnay -
Med mann og barn . Anbefaler pizza med parmaskinke, pinjekjerner og ruccolasalat .spaghetti med kjøttsaus til 4 åringen. Greie priser . Utrolig hyggelige kelnere. Maten kom raskt . Hit vil jeg på date med mannen neste gang .

1  Takk, Miss-Solberg
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag med mann og tenåringsdatter. Koselig lokale, god pizza. Da noe gikk galt med vår bestilling, fikk vi ene hovedretten gratis. Uten spørsmål . Meget populært sted, bestill bord på forhånd. God glutenfri pizza! Kommer gjerne tilbake!

2  Takk, Ann_CatherineNorway
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Alt var perfekt. Gode hvite pizzaer med gode bunner og upåklakelig service. God atmosfære som passer til alle tider og anledninger. Perfekt mat til en grei pris. Pluss for gode desserter.

Takk, erikmG6801GH

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!