“Olivia er et trygt valg”
Anmeldelse av Olivia Zachariasbryggen

Olivia Zachariasbryggen
Få mat levert
Vurdert som nr. 27 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Olivia er et trygt valg. Ikke spesielt spennende meny, men noe for alle i menyen og alltid god mat. På Zachariasbryggen hadde vi en veldig hyggelig servitør som virkelig gav mer enn forventet.

Takk, svava81

Anmeldt 19. juli 2020

Olivia leverer. Det er god mat og god service. Blir ikke den helt spesielle opplevelsen, men absolutt verdt et besøk. Menyen passer godt for oss med to tenåringer, så vi var her to ganger. Fornøyde hver gang.

1  Takk, 348alft
Anmeldt 16. juli 2020

Fint sted.
Men kjedelig meny med lite utvalg,og dei som jobber der var mest ute etter å stenge snart.
Så følte oss ikke så velkommen.

3  Takk, Gunnto202076
Paradise11152422086, Other på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei! Vi er lei oss for den dårlige opplevelsen du hadde hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi vil gjerne at du kontakter restaurantsjef Tor Andre, på totto@olivia.no, slik at han kan komme i direkte kontakt med deg.

Anmeldt 14. juli 2020

Litt ventetid og et litt bortgjemt bord i et hjørne, men hyggelig betjening/god service og god mat.
Hadde med en 9-åring som ønsket noe tilpasning på pastaretten - saus/kjøtt ved siden av pastaen og noe som ble fjernet. Det klarte de lett Veldig fornøyd med opplevelsen, anbefales

Takk, 523kariannes
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza og Nydelig Chardonnay -
Med mann og barn . Anbefaler pizza med parmaskinke, pinjekjerner og ruccolasalat .spaghetti med kjøttsaus til 4 åringen. Greie priser . Utrolig hyggelige kelnere. Maten kom raskt . Hit vil jeg på date med mannen neste gang .

1  Takk, Miss-Solberg

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!