“Treige og ukoordinerte servitører”
Anmeldelse av Olivia Zachariasbryggen

Olivia Zachariasbryggen
Vurdert som nr. 29 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Servitøren glemte å legge inn min bestilling, slik at samboer fikk sin mat lenge før meg og jeg endte opp med å spise alene. Tok også lang tid før servitøren tok bestilling i det hele tatt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ingridrabben

Anmeldt 31. juli 2020

En hyggelig kveld med venninner. God mat og vin i en hyggelig atmosfære. Vi spiste forskjellig og alle var fornøyde. Ble litt travelt på slutten da andre gjester venter på bordet - kanskje litt lite med kun 2 timer ved bordet...

1  Takk, Eva B
Anmeldt 31. juli 2020

Mat og drikke helt topp. Egen Barbera, passet til alt. God service på tross av mange på opplæring. Olivia leverer

Takk, 683knutw
Anmeldt 29. juli 2020

Fikk ikke kjøpt vin til maten grunnet noen ikke hadde med legg. Vi er alle over 20 år, men får ikke drikke vi som hadde legg på oss, grunnet vi kunne servere alkohol til personen uten legg. Hadde førerkort på mobil. Så en sammenligning: hva med barnefamilier? Burde det ikke gjelde for dem og? De kan og servere barna sine ett lite glass for å smake. Syns rett ig slett det blir for dumt!

Takk, juliamaritalipinskam
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Maten kom raskt, etter 10-15 minutter til tross for at restauranten var fullbooket. Ungene var fornøyde med sin barneporsjon med pizza. Oppmerksom servitør.

1  Takk, 365anettel

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!