“Helt ok”

Vurdert som nr. 27 av 448 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Spiste pizza og pasta, helt ok, men ikke mer enn det. Hyggelig betjeningog maten kom fort på bordet.

Takk, mullog

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hurtig servering, hyggelig og effektiv betjening og fine lokaler.

Spiste pasta med kylling og bacon; veldig bra! Følget spiste pizza; også veldig bra

Takk, 231vegardb
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Servitøren glemte å legge inn min bestilling, slik at samboer fikk sin mat lenge før meg og jeg endte opp med å spise alene. Tok også lang tid før servitøren tok bestilling i det hele tatt.

Takk, ingridrabben
Anmeldt 31. juli 2020

En hyggelig kveld med venninner. God mat og vin i en hyggelig atmosfære. Vi spiste forskjellig og alle var fornøyde. Ble litt travelt på slutten da andre gjester venter på bordet - kanskje litt lite med kun 2 timer ved bordet...

1  Takk, Eva B
Anmeldt 31. juli 2020

Mat og drikke helt topp. Egen Barbera, passet til alt. God service på tross av mange på opplæring. Olivia leverer

Takk, 683knutw

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!