“Middag med gode venner”

Vurdert som nr. 28 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 6 personer og fikk et vindusbord i 2. etg. Veldig hyggelig betjening og deilig mat! En fin opplevelse, kommer garantert igjen!

Takk, lindahC2457LH
Emilia, Guest Relations på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen tack ska du ha, hjärtligt välkomna åter! :-)

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pasta og pizza. Hyggelig betjening. Var lang kø mår vi kom, men det var ikke lenge å vente. Kommer sikkert tilbake hit igjen

Takk, LivHege
Emilia, Guest Relation på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen tack för din fina feedback, varmt välkommen åter! :-)

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Anbefales. Fikk bord med en gang. Rask servering og kjempegod mat, selv for dem små. Hyggelig personal. Nydelig atmosfære!

Takk, Excursion21156951199

Tusen tack ska du ha! Varmt välkoma tillbaka till oss! :-)

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Med en plassering sentralt i Bergen på fisketorget, er forutsetningene gode for godt besøk. Når de også serverer god mat i trivelige lokaler og med hyggelig og oppmerksom betjening, blir det lett å fylle opp restauranten i helgene.
Det serveres enkel med god mat. Litt skuffende at to av de mest spennende rettene som vi ville bestille hadde de ikke. Men vi var innstilt på enkel men smakfull mat, og det fikk vi.
På mange restauranter opplyser ofte servitøren på forhånd hvis det er retter på menyen som ikke kan bestilles. Litt dumt å få beskjeden etter at har bestemt deg.
Men totalt en god opplevelse so kan anbefales hvis man er interessert i pizza aller pasta, for det er ikke sikkert de har de litt mer spennende rettene i menyen.

Takk, KJELLAV

Tusen tack för otroligt fin och konstruktiv feedback, det sätter vi stort pris på! Hjärtligt välkomna åter! :-)

Anmeldt 8. juli 2021

La merke til at det alltid var mye folk på Olivia på kaien. Tenkte at dette måtte vi prøve for en lunsj. Her var det vanlig betjent bestilling ved bordet, hvor vi ble hurtig betjent av hyggelige vertinner. Spiste en typisk italiensk pizza rett som var bakt i sten ovn. Nydelig smak og passe mengde mat på deling. Fantastisk fin plass for å nye en lunsj ute i solen. Kan absolutt anbefales.

1  Takk, osmasen
Emilia, Annat på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Tusen tack för otroligt fin tilbakemelding! Hjärtligt välkommen åter! :-)

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!