“Topp service tross noen feilskjær”
Anmeldelse av Olivia Zachariasbryggen

Olivia Zachariasbryggen
Vurdert som nr. 29 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 29. juli 2021

Alt gikk ikke helt knirkefritt denne travle julekvelden. Det ble litt kluss både med bestilling og regning, men personalet tok seg fint inn igjen.

Maten var god, men ikke ekstraordinær så karakteren reddes av stedets glimrende beliggenhet samt et usedvanlig vennlig personale.

Takk, RunarF7
Emilia, Guest Relations på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen tack ska du ha för hyggelig feedback Runar! :-)

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ordentlig trivelig restaurant mht lokaler, miljø og oppmerksomme servitører. Maten og anbefaling om vin var ypperlig. Det var kø når vi kom, men det gikk relativt raskt likevel.

Takk, Vigdis R

Tusen tack för din fina feedback, det sätter vi stort pris på! :-) Varmt välkomna åter!

Anmeldt 24. juli 2021

Hyggelige og smilende servitører møtte vi her. Fins lite som er mindre sjarmerende enn en sur og overlegen servitør… Her var det ikke slik! Maten var kjempegod, både pastaen og pizzaen var steingod. Anbefales

Takk, jannek994

Otroligt kul att höra att besöket hos oss var lyckat! Tack för fin tilbakemelding och varmt välkomna tillbaka till oss! :-)

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 6 personer og fikk et vindusbord i 2. etg. Veldig hyggelig betjening og deilig mat! En fin opplevelse, kommer garantert igjen!

Takk, lindahC2457LH

Tusen tack ska du ha, hjärtligt välkomna åter! :-)

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pasta og pizza. Hyggelig betjening. Var lang kø mår vi kom, men det var ikke lenge å vente. Kommer sikkert tilbake hit igjen

Takk, LivHege
Emilia, Guest Relation på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen tack för din fina feedback, varmt välkommen åter! :-)

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!