“En vidunderlig middag på uterestaurant i Bergen”
Anmeldelse av Olivia Zachariasbryggen

Olivia Zachariasbryggen
Vurdert som nr. 29 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Anbefaler virkelig de som vil spise ute i Bergen å besøke Olivia. For en service, god mat og vin og fantastisk stemning. Et stort takk til en sjelden flink servitør, Karina Takvam. Vi kommer igjen

Dato for besøk: september 2021
Takk, toneg370
Emilia, Guest Relations på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Otroligt kul att läsa, tack så mycket för fantastisk feedback, det sätter vi verkligen pris på!

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Møtte på den søteste kelnerinnen, Karina Takvam, som ga oss den aller beste servicen. Til tross for noen leveringsfeil, ryddet Karina opp for oss og gjorde vår opplevelse helt spesiell

Dato for besøk: september 2021
Takk, LivBjornsdatter

Tusen tack för otroligt fin tilbakemelding Liv!

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale. Personalet hadde veldig bra kontroll på bestillinger og hvem som hadde bestilt hva. Vi som gjester, kjente oss velkommne og ivaretatt på alle måter.
Er det noe jeg skal sette litt minus på, så var det litt lite topping på pizzaen. Men smaken på pizzaen veide opp for det.

Takk, RogerA1652
Moawennhall, Other på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Så hyggelig å høre Roger, tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 29. juli 2021

Alt gikk ikke helt knirkefritt denne travle julekvelden. Det ble litt kluss både med bestilling og regning, men personalet tok seg fint inn igjen.

Maten var god, men ikke ekstraordinær så karakteren reddes av stedets glimrende beliggenhet samt et usedvanlig vennlig personale.

Takk, RunarF7
Emilia, Guest Relations på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen tack ska du ha för hyggelig feedback Runar! :-)

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ordentlig trivelig restaurant mht lokaler, miljø og oppmerksomme servitører. Maten og anbefaling om vin var ypperlig. Det var kø når vi kom, men det gikk relativt raskt likevel.

Takk, Vigdis R

Tusen tack för din fina feedback, det sätter vi stort pris på! :-) Varmt välkomna åter!

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!