“Tredje og siste besøk - perioden agust september 2021”
Anmeldelse av Olivia Zachariasbryggen

Olivia Zachariasbryggen
Vurdert som nr. 29 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 21. september 2021

Vi har besøkt denne resturanten jevnlig i perioden før pandemien og har hatt utelukkende positive opplevelser.
Stedet er koselig, betjeningen trivelig, men de tre siste gangene har maten vært langt under det man kan forvente av et spisested i en storby.
Vi pleier kun å skrive positive anmendelser der vi har likt maten, men vi føler at vi trenger å skrive våre opplevelser i håp om at denne trivelige resturanten vil gjøre noen grep for å få tilbake kvaliteten de hadde tidligere.
Vi har hatt to familiemiddager med henholdsvis 5 og 7 gjester samt en foretningsmiddag med 6 personer.
Pastaretten kan ikke måle seg med tidliger måltid vi har hatt her.
Pizzaene har til dels vært brukbare, men en var dårlig stekt og ble byttet. En med skampi smakte rett og slett surt og jeg orket ikke å spise halve en gang - orket heller ikke å klage på den.
Entrecôten var OK, men ikke noen stor smaksopplevelse. Resturanten har vært tom for flyndre hver gang vi har besøkt stedet. Vi ble i stedet tilbudt laks, men dette fristet oss ikke.
Desertene har vært det eneste lyspunktet.
Kelneren vår var utelukkende trivelig og gjorde sitt beste for at vi skulle ha en hyggelig kveld. Vi hadde det samme intrykket de to andre gangene vi var der.

Selv om Olivia har vært en av våre favoritt resturanter kommer vi ikke tilbake her på en stund :-(

Takk, NicolasDeVille
Emilia, Annat på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Hej Nicolas!
Detta var otroligt tråkigt att höra men vi sätter verkligen pris på att ni ger oss feedback, det hjälper oss att bli bättre. Vi vill ju självklart att alla våra gäster ska lämna restaurangen nöjda med både mat och service och jag beklagar så mycket att så inte varit fallet vid de senaste besöken.
Jag hade gärna önskat att du kunde ta kontakt med restaurangchef Caroline så att hon kan få ordna med en liten kompensation till er som ni kan använda när ni förhoppningsvis kommer åter till oss i framtiden, så att vi kan få visa oss från vår bästa sida! Du når henne på caroline@olivia.no..
Tusen tack för din feedback!

2024 av 861 anmeldelser

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Anbefaler virkelig de som vil spise ute i Bergen å besøke Olivia. For en service, god mat og vin og fantastisk stemning. Et stort takk til en sjelden flink servitør, Karina Takvam. Vi kommer igjen

Takk, toneg370
Emilia, Guest Relations på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Otroligt kul att läsa, tack så mycket för fantastisk feedback, det sätter vi verkligen pris på!

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Møtte på den søteste kelnerinnen, Karina Takvam, som ga oss den aller beste servicen. Til tross for noen leveringsfeil, ryddet Karina opp for oss og gjorde vår opplevelse helt spesiell

Takk, LivBjornsdatter

Tusen tack för otroligt fin tilbakemelding Liv!

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale. Personalet hadde veldig bra kontroll på bestillinger og hvem som hadde bestilt hva. Vi som gjester, kjente oss velkommne og ivaretatt på alle måter.
Er det noe jeg skal sette litt minus på, så var det litt lite topping på pizzaen. Men smaken på pizzaen veide opp for det.

Takk, RogerA1652
Moawennhall, Other på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Så hyggelig å høre Roger, tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 29. juli 2021

Alt gikk ikke helt knirkefritt denne travle julekvelden. Det ble litt kluss både med bestilling og regning, men personalet tok seg fint inn igjen.

Maten var god, men ikke ekstraordinær så karakteren reddes av stedets glimrende beliggenhet samt et usedvanlig vennlig personale.

Takk, RunarF7
Emilia, Guest Relations på Olivia Zachariasbryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen tack ska du ha för hyggelig feedback Runar! :-)

Reisende som så på Olivia Zachariasbryggen, så også på

Har du vært i Olivia Zachariasbryggen? Del dine erfaringer!