“Lite mat for pengene!”

Vurdert som nr. 75 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Min mann og jeg ville ta oss en lett lørdagslunch på Bien Centro,og etter å ha fått bord og ventet på servitøren en stundt,fant vi ut at vi ville bestille oss en Antipasti for 2 til lunch. Etter en god ventestund kom servitøren med maten og opppå trefjølen lå der: 3 skiver mortadellapølse, 3 skiver salami,1 mozzarellaost på litt salat, 5 oliven (2 grønne og 3 svarte) 1 liten skive parmasan reggiano? 1 liten skive grano padano, 1 liten skive blåskimmelost, 1 liten skive ukjent ost,4 halve jordbær, 2 blåbær, 6 halve valnøtter og en halv baguett...og prisen for dette er kr 295.-!
Vi betalte mye penger for lite mat! Ingen skinke..verken parmaskinke eller culatello..ingen smør eller aioli, et par biter med artisjokk eller litt basilikum hadde gitt oss litt bedre smak..for oss var dette skikkelig "nedtur" lunch.
Og vi tenker da: vil vi komme tilbake for en ny lunch? Vet ikke om vi vil legge igjen så mye penget for så lite mat! Et tips til Bien Centro: dere bør endre tanken på hva dere legger på deres Antipastitallerken!
(Cannollikakene var gode og kaffen smakte godt, det reddet dere litt)

1  Takk, eliza145
LindaS7096, Manager på Bien Centro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på!

Veldig synd at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss. Jeg skal ta tilbakemeldingen din videre til kjøkkensjefen også skal vi se på eventuelle endringer.

Fint at du gir tilbakemelding, så vi får mulighet til å forbedre oss.

Håper dere velger å komme tilbake en annen gang!

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde besøk fra familien fra usa og tok de med til Bien Centro. For meg som har gluten allergi så er det viktig å finne hyggelige og gode restauranter. Den glutenfrie pizzaen var helt super, noe av det beste eg har smakt og kommer tilbake flere ganger. De andre i familien var og kjempe fornøyd og skal ta med resten av familien når de kommer fra usa neste gang.

Super hyggelig servitør og

Dato for besøk: august 2018
Takk, Henrik P

Tusen tak for din særdeles hyggelige tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på!
Veldig kjekt å høre at både mat og service var så bra.

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Både pizza og pasta smakte meget bra. Vi hadde totalt 3 pizzaer og 1 pasta. Smakte godt alt sammen, pizza med gin (?) fra Flesland var ypperlig. Hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, JEHeggholmen

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, det setter vi pris på!
kjekt å høre at maten falt i smak.

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Lyse og luftige lokaler med en fin uformell stemning. Super beliggenhet i Bergen sentrum. Kjapp og hyggelig betjening og innholdsrik italiensk meny. Både pasta og pizza var helt super. Litt stive priser, men alt i alt verdt pengene. Anbefales på det varmeste!

Takk, 98christianb
LindaS7096, Manager på Bien Centro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, det setter vi pris på.
Veldig kjekt å høre at dere var så fornøyd med besøket deres hos oss.

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Maten er fantastisk god, hyggelig lokale, hyggelig servitør og utrolig rask servering. Ingenting å klage på!

Takk, 386olavb
LindaS7096, Manager på Bien Centro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på.

Hjertelig velkommen tilbake.

Reisende som så på Bien Centro, så også på

Har du vært i Bien Centro? Del dine erfaringer!