“God mat”

Vurdert som nr. 76 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Litt kaldt å sitte rett ved døren. Ellers nydelig pizza og pasta. For ikke å snakke om isen fra hallaisen.

2  Takk, NinaM1081
LindaS7096, Manager på Bien Centro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Takk for din tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på.
Veldig kjekt å høre at både mat og isen fra hallaisen falt i smak!
Ja, det blir uheldigvis litt trekk fra døren på denne tiden av året, vi får dessverre ikke gjort så mye med det.

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde Pizza. Gode smaker, men i overkant mye snøfrisk. Hyggelig velkomst, men uoppmerksomme servitører resulterte i at vi måtte vente noe lenge på bestilling. Det samne skjedde med andre gjester.
Vi foreslår at det settes filtknotter under stolene. Dette vil ta bort skjemmende støy når gjester flytter en stol.

Takk, KJ919
LindaS7096, Manager på Bien Centro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi pris på. Opplvelsen din blir tatt videre til både restaurantsjef og kjøkkensjef og vi kommer til å jobbe med å forbedre oss. Igjen, takk for din tilbakemelding, det er slik vi blir bedre.

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Veldig godt mat, hyggelig stab og alt gikk på skinner. Hyggelig lokale og kommer gjerne igjen! :) kan anbefales på det sterkeste ^^

Takk, Marius P

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi skulle spise på Bien Centro og hadde bestilt til 10stk da det var en familie sammenkomst. Da vi fikk 3 ekstra gjester samme dagen var jeg usikker på om dette ville la seg gjøre men her fikk vi utmerket service av Pål og Petter Lidal som ordnet alt til. Kvelden ble storartet med god mat og kelner som hadde kontroll på alle 13 fra start til slutt. Kan varmt anbefale stedet :)

Takk, KjartanFersum
LindaS7096, Manager på Bien Centro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Så fint at besøket levde opp til forventningene og at Petter og Pål tok godt vare på dere.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste pizza og tok noen drinker i baren ved vårt besøk hos bien centro. Utrolig god og spennende pizza! Drinkene var også god og betjenten var hyggelig og imøtekommende. Generelt et fint og hyggelig sted med suveren mat, service og atmosfære. Vi gleder oss allerede til neste gang

2  Takk, 490kristinee

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på.
Så kjekt at både mat og service leverte!

Reisende som så på Bien Centro, så også på

Har du vært i Bien Centro? Del dine erfaringer!