“Helt ok”

Vurdert som nr. 76 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelige servitører, litt jernbanstasjonsaktig preg over lokale(koselig det), sentral location visavis Festplassen. Bordet var noe skittent og glassene oppskrapt og av billigste sort.
Bestillte gnocchi med gresskar, spinat og pinjekjerner. Var ok i smak; parmesan på bordet er en must å ha på bordet skal man forsøke seg på italiensk mat men ingen steder å finne. Synd.
Litt sånn det er med Bien på Danmarksplass. Helt ok en gang iblant men ingen opplevelse man forteller andre om.

2  Takk, Mavros41

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Mat med venner før revy på Ole Bull. Ankom litt tidlig og ble vel ivaretatt med plass i baren, så igjennom vinkartet og havnet på en asta fra Piemonte. Vinkartet har mye bra vin men overpriset 4- 5 gangen og dette også på de dyrere vinene, og når vinen blir servert med romtemperatur, så er det derfor bien ikke når helt opp. Varm vin ble bemerket og servitør var raskt ute med kjøler og 2 venteglass med husets vintipp topp. Pizza med trøffel var himmelsk, Deilig bunn og samtidig myk i midten perfekt. Bien har et gjennomført Napolitansk kjøkken/ pizzastemningen er uformell og god. Håper dere kan se på vinprisene slik at det blir vin til folket og at dere ikke må drikke Amarone selv

1  Takk, JanGHalvorsen
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

3 i følge. Vi bestilte Pasta med hjerteskjell, Pizza Napoletana og Gnocchi mdd zuccha og spinat.
Pizza var veldig god, herlig deig,.smakfull..Gnocchi var og god, smakfull rett. Pasta bob bob. Her manglet det enten en skje eller /og brød for å få meg seg søet som ble igjen, og som kanskje var veldig smakfull uten at vi fikk smake det. Tiramisu helt grei..Litt venting på mat, noe kald atmosfære. Føler ikke lokalet innbydende.

5  Takk, 550mariettaa
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og fint sted. God service. Forretten, Pizza og lasagne meget bra. Risotto var ikke helt som forventet. Tok litt lang før en fikk servert middagen.

2  Takk, TrondS359
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Var her for første gang med familien. Veldig god mt. «Hvit-pizza» var veldig smakløs, ikke kjøp det. Ellers var resten av maten og personelle veldig hyggelig!!

Takk, renemsamdal
LindaS7096, Manager på Bien Centro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Hyggelig å høre at det meste av maten falt i smak, og at servitørene var hyggelig. Angående den hvite pizzaen så skal jeg videreformidle det til kjøkkenet også skal vi se på eventuelle endringer.

Velkommen igjen!

Reisende som så på Bien Centro, så også på

Har du vært i Bien Centro? Del dine erfaringer!