“Vår Bergen tur”

Vurdert som nr. 63 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. juli 2020

Et spennende pizza sted der de lager egne pizzaer. De har ikke landets beste pizza, men god var den. Dessverre så valgte jeg litt feil pizza da jeg ikke likte osten i skorpa, men det er ikke restaurantens feil. Kona og sønnen vår likte godt pizzaen

2  Takk, AST81

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi var fire stykker her til en fantastisk restaurantopplevelse i juli 2020. God service, rask betjening, nydelig mat, god vin og hyggelig lokale. Dette er topp 3 pizzaer jeg har spist i Norge. Den seige og gode pizzabunnen og de søte tomatene gjorde dette til en pizza-vinner! Dette var rett og slett rått.

Kommer veldig gjerne igjen!

1  Takk, marthemariec
Anmeldt 11. juni 2020

brent pizza med et hull i midten, uforberedt personale og ingen kunnskap om menyen. På kjøkkenet snakket de så høyt at de kunne høre til bordet der vi spiste.
den italienske berøringen mangler, de er alle nordmenn, og maten er fryktelig.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, viking5959
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Vi hadde et veldig hyggelig besøk her i helgen. Alltid like god mat, Bergens beste italienske! Perfekt sted og utvalg for både barn og voksne. Utrolig hyggelige ansatte som klarer balansen mellom god service og oppfølging, og avslappet stemning. Tusen takk!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 617siljeo
Anmeldt 18. mai 2020 via mobile enheter

Vi fikk veldig god italiensk mat. Pizza bli laget i en ekte steinovn fra Napoli. Hjelpsom og hyggelig betjening. De var vennlig nok for å lage noe spesielt utenfor menyen. Anbefales

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 83ranah

Reisende som så på Bien Centro, så også på

Har du vært i Bien Centro? Del dine erfaringer!