“Veldig fornøyd med pizza og service ”
Anmeldelse av Bien Centro

Bien Centro
Vurdert som nr. 63 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med pizza og service! Det tok 40min å få maten og det var det eneste minuset. Til og med vinkunnskapen var bra

Takk, M7507DIjane

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

God hvitvin og hyggelig betjening.

Pizzaen derimot var ikke en god opplevelse. Den ene var rett og slett full av vann.
Vi fikk ny pizza da vi gjorde servitøren oppmerksom på det, men samme «problem» med denne. Vi mistenker at tomatsausen hadde for mye vann i seg. Bunnen ble derfor bløt og kjip. Den andre pizzaen vi hadde bestilt var det nesten ikke tomatsaus på, så den ble veldig smakløs.

Vi spiser nok ikke pizza her igjen..

Takk, kristinael
Anmeldt 16. juli 2020

Et spennende pizza sted der de lager egne pizzaer. De har ikke landets beste pizza, men god var den. Dessverre så valgte jeg litt feil pizza da jeg ikke likte osten i skorpa, men det er ikke restaurantens feil. Kona og sønnen vår likte godt pizzaen

2  Takk, AST81
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi var fire stykker her til en fantastisk restaurantopplevelse i juli 2020. God service, rask betjening, nydelig mat, god vin og hyggelig lokale. Dette er topp 3 pizzaer jeg har spist i Norge. Den seige og gode pizzabunnen og de søte tomatene gjorde dette til en pizza-vinner! Dette var rett og slett rått.

Kommer veldig gjerne igjen!

1  Takk, marthemariec
Anmeldt 11. juni 2020

brent pizza med et hull i midten, uforberedt personale og ingen kunnskap om menyen. På kjøkkenet snakket de så høyt at de kunne høre til bordet der vi spiste.
den italienske berøringen mangler, de er alle nordmenn, og maten er fryktelig.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, viking5959

Reisende som så på Bien Centro, så også på

Har du vært i Bien Centro? Del dine erfaringer!