“Pizza i Bergen”

Vurdert som nr. 68 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted, med god mat!
Serverer glutenfrie alternativer, samt vegetar. Litt dumt at de ikke har noen lavkarbo alternativ, da menyen består av kun pizza og pasta - men igjen, er det de reklamerer seg med.

Om du skal hit, husk å bestille bord i forveien, meget populært sted!

Takk, 443julied

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Pizza, vin og is av beste sort og god stemning og service. Hyggelig personale!Her kommer vi stadig tilbake

1  Takk, bergenserinne
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

God mat, god atmosfære.
Ikke lang ventetid. Enkelt å kunne bestille via QR kode.

Savnet mer interaksjon med servitør. Forslag til vin til mat etc

Takk, NakedEye
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Upersolig betjening. Bestilling via app. Kunne godt ha vært en «velkommen..». Menyen måtte vi finne ut av selv ved innlogging på nettside. Her kunne man velge betjening, men det skal ikke være unødvendig. Burde komt uoppfordret til bordet, og gitt oss en føring på hvordan bestilling og annet fungerer. Kunne godt tatt bestilling av drikke muntlig i det minste.

Bestilte blant annet pizza. Den var litt lite stekt. Synes man kan forvente første klasses pizza for en pris på rundt 250kr. Drikke måtte vi finne ut av selv - litt wild guess for hvilke vin som passet.

Atmosfæren var grei, litt mye romstøy, og travelt personal.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Erlend R
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Antipasti med italiensk spekemat og italienske oster og oliven er aldri feil. Men de kan fint bli igjen på bordet under hovedretten. De føles både mer italiensk og mer bærekraftig ut, og man spør i hvert fall for man bærer dem ut. Ellers ingenting å utsette på maten, men vinkunnskapen virket ikke å være den helt store hos kveldens servitør.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, jantesays

Reisende som så på Bien Centro, så også på

Har du vært i Bien Centro? Del dine erfaringer!