“Nydelig mat i god atmosfære”
Anmeldelse av Bien Centro

Bien Centro
Vurdert som nr. 71 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Veldig imøtekommende på telefonen og det var en god start. Ble overrasket over lokalet, Det var moderne men med koselig atmosfære. Stolene var behagelige. Pizzaen var smakfull og svært lik den du får i italia eller i den italienske delen av Sveits. Tynn bunn og høy i kantene. Vi valgte Parma Rosso og Capriccosa. Andre valgte lasagne. Vinen var også meget god, og de som valgte uten alkohol fikk dette servert i flotte glasser med masse is, (cola og eplemost). Følte oss sett av servitøren og maten var laget med omhu og kjærlighet. Vi var 8 stykker i følget. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2021
Takk, elinpedersench

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi måtte bestille maten via en app, det er vi jo for så vidt vant til i disse tider, men ikke at vi må betale maten før vi har fått den, ei heller har vurdert servicen. Ikke mulig å bestille en aperitiff mens man vurderte hva man skulle spise. Det endte med at vi bestemte oss for å innta desserten et annet sted, og det ble ingenting ekstra til personalet. God mat, men for andre gang utilfredsstillende service gjør at vi nok ikke kommer tilbake.

Takk, hildew2016
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte en pizza margarita og en med blant annet nduja, og begge falt godt i smak! God service, mat og drikke kom raskt til bordet. Vi hadde med liten baby i barnevogn og de fikset et bord slik at vi kunne ha vogna ved bordet. Anbefaler å bestille bord på forhånd.

Takk, mariamikl
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted, med god mat!
Serverer glutenfrie alternativer, samt vegetar. Litt dumt at de ikke har noen lavkarbo alternativ, da menyen består av kun pizza og pasta - men igjen, er det de reklamerer seg med.

Om du skal hit, husk å bestille bord i forveien, meget populært sted!

Takk, 443julied
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Pizza, vin og is av beste sort og god stemning og service. Hyggelig personale!Her kommer vi stadig tilbake

1  Takk, bergenserinne

Reisende som så på Bien Centro, så også på

Har du vært i Bien Centro? Del dine erfaringer!