“Bra”

Prisklasse: kr 100 - kr 250
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. juni 2023

Veldig hyggelig avslappet stemning. God mat. Stedet egner seg godt for familiesammenkomster Overkommelige priser. Mat som slle aldersgrupper liker👏

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Berit Johanne H

Anmeldt 21. mai 2023 via mobile enheter

Veldig god middag!! Altså ekstremt god pizza og pasta, men anbefaler ikke dessert der! Ikke vond, men ikke spesielt gode heller. Dette gjelder panna cotta og cannolo.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, borgenasak
laila odland, Markedsføring på Bien Centro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2023

Heisan, Tusen takk for din tilbake melding hos oss. Veldig kjekt å høre middagen falt godt i smak, ikke så kjekt med desserten. Det tar vi til oss og ser om vi kan forbedre den. Hjertelig velkommen tilbake ved en seinere anledning.

Anmeldt 30. april 2023 via mobile enheter

En restaurant med god stemning. Kun rene italienske retter, med masse god smak. Valpolicella passet helt perfekt til maten.
Vi litt utpå kvelden etter en travel dag, men servicen var meget god og bidrog til at vi fikk en flott kveld.

Dato for besøk: april 2023
Takk, Odd-Arve F
laila odland, Markedsføring på Bien Centro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2023

Heisan Odd-Arve :-)

Tusen takk for hyggelig tilbake melding, håper vi ser dere igjen på Bien Centro eller på en av våre andre restauranter.

Anmeldt 23. april 2023

Min mann og jeg hadde vært på Bien Centro en gang før, i høst, og da var vi fornøyd både med service og mat. Da fikk vi valget mellom å bestille fra en papirmeny eller bruke QR-kode. Vi valgte da det siste, og fikk god service underveis i måltidet.

Den gode erfaringen var grunnen til at jeg foreslo Bien Centro da vi skulle ut og spise med et vennepar. Vi ble møtt og vist til et bord, der vi fikk beskjed om at vi kunne bestille i appen med QR-kode, men at vi selvsagt kunne spørre om vi fikk problemer eller hadde spørsmål. I så fall måtte i ha hentet en kelner for å spørre. En liten barriere der altså.

Appen var lite brukervennlig. Jeg strevde med å komme inn (og jeg er vant til å bruke denne typen bestillingssystem), og vel inne var det lett å bli kastet ut. Etter litt strev fikk vi bestilt. Jeg savnet å ha en kelner som kunne svare på spørsmål om maten: en ingrediensliste er liksom ikke nok. Og en kelner kunne kanskje sagt at bruschetta med tomater sammen med pasta med tomat og aubergine kan bli i overkant mye tomater. Det er vanskelig å vurdere dette ut fra ingredienslisten. Jeg var litt usikker på hva slags vin som passet til maten min, og kelneren som kom med drikke til de andre var også usikker, men sa at jeg kunne få smake en vin som var populær. Jeg testet og satset på at det passet sammen. Så god service på drikke, om ikke så kompetent, kanskje.

Når vi bestiller maten selv og betaler i appen, blir vi spurt om å gi driks. Jeg synes ikke at det er naturlig å gi driks i Norge før vi har fått verken mat eller service.

For å oppsummere: å bruke bestillings- og betalingsapp med QR-kode reduserer gleden ved å gå ut og spise, og reduserer en restaurant med godt rykte til en kafeteria eller fastfood-restaurant. Når jeg går ut og spiser så ønsker jeg meg kompetente kelnere som kjenner maten som blir servert og som kan anbefale passene drikke. Da blir jeg glad og gir også driks. Lørdagens besøk på Bien Centro frister ikke til gjentakelse: Bergen sentrum har mange steder som er bedre.

Dato for besøk: april 2023
Takk, Hannecd

Hei og tusen takk for din tilbake melding,
Det var jo ikke hyggelig å lese dere ble skuffet over deres siste besøk hos oss,
Skulle ønsker dere hadde spurt en av våre kelnere om hjelp, de hjelper dere mer en gjerne om det er problemer med qr koden eller dere trenger hjelp med mat og drikke. Vi har mange nye kelnere og noen trenger fortsatt litt mer tid før de har lært seg alle våre retter og drikkelister. Men det skal alltid være noen på vakt som kan hjelpe om våre gjester lurer på noe. God mat og god service setter vi høyt.
Så jeg beklager veldig at dere ikke ble fornøyd under deres besøk, håper vi ser dere tilbake ved en av våre restauranter. Beklager igjen.

Anmeldt 12. mars 2023 via mobile enheter

Tok med meg fruen på på Kode for å se utstillingen Brikker. I forkant tok vi et glsss vin og middag på Bien Centro.

Fruen spiste etter hennes utsagn en meget god Spagetti Cozze E Vongole, pasta med blåskjell, hjerteskjell, chili, hvitløk, hvitvin og persille. Selv valgte jeg Paccheri All’ Amatricana, rørpastanmed guanciale, løk, tomat, parmesan og pepper. Mye god smak og rikelige porsjoner men det er servicen fra de ansatte som var kveldens høydepunkt.

Meget god pasta ble fulgt opp med meget god service. Her vil vi gå igjen!

Dato for besøk: mars 2023
Takk, joivha66
laila o, Markedsføring på Bien Centro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2023

Så kjekt å høre dere var fornøyd under deres besøk.
Hjertelig velkommen tilbake til oss på Bien Centro.

Reisende som så på Bien Centro, så også på

Har du vært i Bien Centro? Del dine erfaringer!