Offentlig super transport i Bergen.

Brukte by banen fra Flesland til sentrum av Bergen turen tok 45 minutter fra start til slutt. Og på... les mer

Anmeldt 15. januar 2021
Baross
Spikkestad, Norge
Praktisk, men litt treg

Vi tok Bybanen fra sentrum og helt til Flesland. Brukte ca 40 min på hele turen. Relativt lav fart... les mer

Anmeldt 24. august 2020
TomHarald
Skien, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 8. august 2018

Bybanen er fin å ta ut av byen og man får se ganske mye av byen og får et bedre inntrykk. Den skal føres frem til Flesland flyplass,

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, ivartina
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

I rushtiden aldri sitteplasser fordi banen er fort kort. Mange driftsproblemer. Bare en strekning så langt (Byparken-Flesland) og nesten ubrukelig som transport til flyplassen da der er ingen spesiell baggasjeplass; 55 min til Flyplassen er også dobbelt så lenge det skulle tatt for den korte strekningen. Enda et eksempel på hva slags bananrepublikk vi lever i!
Elendig aircon om sommern.
En ting er bra, den er billig så lenge du dra til flyplassen med den. Ellers er 37kr for å ikke kunne dra noen steder latterlig dyrt!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Mavros41
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Kommer ofte, så blir lite venting. Mange sitteplasser. Effektivt transportmiddel. Stille noe som er behagelig

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, LineSaelen
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Gjentatte ganger gir både bybane og buss under selskapet Skyss dårlige opplevelser. Det tar lang tid, du blir stående i de samme køer som personbiler og andre transportmidler og de er ALDRI presise. Med tanke på dette burde en forvente at prisene på disse turene i det minste var rimelig, men til og med prisene er forkastelige. Anbefaler alle som har mulighet til å komme seg til og fra steder med bruk av andre transportmidler enn buss og bybane (skyss), til å gjøre det.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Amalie R
Anmeldt 28. mai 2018

Billig måte å komme seg til flyplassen sjølv om det tar litt tid. Bybanen er og ein fin måte å komme på små og store kjøpesenter.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, oddlaug2015