Offentlig super transport i Bergen.

Brukte by banen fra Flesland til sentrum av Bergen turen tok 45 minutter fra start til slutt. Og på... les mer

Anmeldt 15. januar 2021
Baross
Spikkestad, Norge
Praktisk, men litt treg

Vi tok Bybanen fra sentrum og helt til Flesland. Brukte ca 40 min på hele turen. Relativt lav fart... les mer

Anmeldt 24. august 2020
TomHarald
Skien, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Tok bybanen en solfylt lørdag i koronaperioden. En ideell transportmetode når en skal til og fra sentrum. Hyppige avganger gir ikke overfylte vogner. Billetter kjøpes enkelt i app. Virket rent og greit.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, FRG47
Anmeldt 30. mars 2020

Enkel og grei måte å reise på. Jeg bruker den ofte når jeg skal til flyplassen. Til flyplassen bruker den litt lenger tid en buss og taxi (ca 50 min.), men prisen veier opp for dette. Billetten koster 39,- nok, og det er enkelt å få med baggasjen. For de som kommer som turister til Bergen er det en god anledning til å få sett mer enn bare bykjernen.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, thereseb2020
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Dette er en flott bane som går fra flyplassen til sentrum. Den flyter lett avgårde, rent og ryddig ombord og gode informasjoner underveis på bergensk med lokalt, patriotisk musikkvalg. Artig, ingen mekanisk stemme ombord her! Prisen er ikke avskrekkende og den går hyppig. Dette er en bane for framtiden!

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, travelmann3
Anmeldt 30. oktober 2019 via mobile enheter

Ny og fin bane. Enkelt å hoppe av og på gjennom byen. Billig reisemåte. Mange billettautomater på flyplassen, men må holde knappene nede en stund for å oppnå kontakt.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Ann_ChristinP_13
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Denne går ofte og er bra å ta fra Flesland flyplass om man skal til sentrum. Håper de forlenger den til Åsane over Bryggen eller i fjellet

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, ivartina