Offentlig super transport i Bergen.

Brukte by banen fra Flesland til sentrum av Bergen turen tok 45 minutter fra start til slutt. Og på... les mer

Anmeldt 15. januar 2021
Baross
Spikkestad, Norge
En ideell transportmetode

Anmeldt 2. juni 2020
FRG47
Ålesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 29. juli 2020

Tok bybanen til og fra Flesland og det tar ca 50 min. Flott tur. Eneste minus er at bybanen ikke kjører helt inn til sentrum pga. Korona. Stopper utenfor Medisehuset.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, MisterRAJ
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Tok bybanen en solfylt lørdag i koronaperioden. En ideell transportmetode når en skal til og fra sentrum. Hyppige avganger gir ikke overfylte vogner. Billetter kjøpes enkelt i app. Virket rent og greit.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, FRG47
Anmeldt 30. mars 2020

Enkel og grei måte å reise på. Jeg bruker den ofte når jeg skal til flyplassen. Til flyplassen bruker den litt lenger tid en buss og taxi (ca 50 min.), men prisen veier opp for dette. Billetten koster 39,- nok, og det er enkelt å få med baggasjen. For de som kommer som turister til Bergen er det en god anledning til å få sett mer enn bare bykjernen.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, thereseb2020
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Dette er en flott bane som går fra flyplassen til sentrum. Den flyter lett avgårde, rent og ryddig ombord og gode informasjoner underveis på bergensk med lokalt, patriotisk musikkvalg. Artig, ingen mekanisk stemme ombord her! Prisen er ikke avskrekkende og den går hyppig. Dette er en bane for framtiden!

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, travelmann3
Anmeldt 30. oktober 2019 via mobile enheter

Ny og fin bane. Enkelt å hoppe av og på gjennom byen. Billig reisemåte. Mange billettautomater på flyplassen, men må holde knappene nede en stund for å oppnå kontakt.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Ann_ChristinP_13