ZenHotels.com
Trip.com
Travelocity
Anmeldt 1. juli 2020

vi bestilte staycation 3 netter, tilbudet som inkluderer hamburger på Såpas, tdlig innsjekk, sen utsjekk (som dere så fint skriver. Så hvorfor ikke sove litt lenger i en deilig seng. Sen utsjekk er også inkludert).

Ved innsjekk fikk vi spørsmål om vi ønsket sen utsjekk. Dette var noe vi ønsket. Fikk da beskjed om at vi kunne sjekke ut 1 time senere (klokka 13.00) gratis.. Ønsket vi senere utsjekk kostet dette 150 kr timen. Veldig fint med sen utsjekk inkludert, sove lenge i denne deilige senga (som var helt grei bare).. Når dere krever 450 kr ekstra for å sjekke ut klokka 16.00....

Etter innsjekk gikk vi ned på såpas for å spise hamburger. Fikk beskjed om at kupongen vi hadde fått kun var gyldig 1 dag for en person, hvor det var 100 kr avslag (halv pris) på en hamburger... Nå betalte vi ekstra alle 3 nettene for dette (men det gjelder bare 1 dag?)... Etter parsjonalet på Såpas tok mange telefoner fram og tilbake til hotellet. Så fikk vi halv pris på 2 burgere den ene dagene. Men ingenting de andre dagene vi var der... Koselig start på ferien i Bergen... Følte oss lurt...

Vi sjekket nøye gjennom alle vilkår for tilbudet. Leste gjennom flere ganger før vi bestilte. Det står ikke nevnt noen plass at den inkluderte burgeren kun er halv pris på en burger 1 dag.... Det står heller ikke nevnt at sen utsjekk kun er 1 time og dere krever 150 kr ekstra pr. time etterpå.

Det var varmt på rommene, vinduet kunne såvidt åpnes, masse støy fra barer og naboer, nærmeste nabo festet til 5 på morningen med åpne vindu, full musikk fra torsdag - søndag

Vi bestilte her pga. det jo var praktisk med sen utsjekk inkludert. Vi skulle få middag inkludert. Valgte da dette tilbudet selv om det var et par hundre dyrere pr. natt (en prisen vi kunne fått f.eks. på Coop hotellkupp).

Styr unna dette hotellet om du skal til Bergen!!

Fra tilbudssiden hvor vi bestilte...

HVA ER INKLUDERT I TILBUDET?
Standard Dobbeltrom Medium for to personer
Frokostpakke
Burger på Såpas
Tidlig innsjekk / Sen utsjekk
Høyhastighets Wi-Fi
Gratis kaffe/te i lobbyen hele døgnet
Rabatt / fordeler på nøkkelkort

VILKÅR OG BETINGELSER

Tilbudet gjelder et begrenset antall hotellrom og kun på Magic Hotel Korskirken.

Gjelder kun for torsdager, fredager og lørdager.

Tilbudet kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter og kampanjer.

Tilbudet gjelder bare bookinger gjort via denne siden.

Må betales ved bestilling. Betaling vil ikke bli refundert ved kansellering.

* Pga restriksjoner mot buffet grunnet covid-2019, serveres det for tiden kun frokostpakker.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ChChChChChChChChChCh
Ane Dragerengen, Gjestetjenester/resepsjon på Magic Hotel Korskirken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei,
Takk for din tilbakemelding.

Angående Staycation tilbudet her så har det skjedd en feil ift til burgerene, disse skulle være inkludert for dere alle dagene og det skulle være per person. Jeg har tatt opp dette med restauranten nå så denne feilen ikke skjer igjen.

Uansett så kan du sende meg en epost til ane@magichotels.no med navn og når dere bodde, så vil jeg ordne opp i dette med dere direkte.

Angående støy fra gatene, så er det fordi hotellet ligger i det livlige sentrum av Bergen, så det kan noen ganger være støy i helgene fra nærliggende by og natteliv. Vinduene våre har en sperre på hvor mye de kan åpnes, på grunn av sikkerhet.
Vi har vifter i resepsjonen til utlåns hvis det er ønsket.

Vi beklager at oppholdet ikke ble som forventet.

Send meg gjerne en epost direkte, så jeg får ordnet opp i saken med burgerne som skulle vært inkludert.

Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Ok. Bergen i Coronaens tid var en hyggelig opplevelse. Hotellet ligger sentralt, joda-det er narkomane i denne byen også. Men de volder vanlige reisene lite eller ingen problemer.
Hotellet er stilig, med cool og gjennomført design.
Hva er positivt; beliggenhet og rene rom.
Hva trekker ned; hotellet virker slitt. Løse detaljer på baderom, toaletter mv. Litt mugglukt trekker også ned(rom og i heisen(??). Vær forberedt på at en rekke rom har vinduer ut mot bar&nattklubber. Det innebærer at kveldene og nettene blir i overkant bråkete. For vår del innebar dette at vi den andre kvelden ble flyttet til en roligere del, til et rom med mugglukt, og ingen mulighet for lufting.
I bestillingen var frokost inkludert. Denne ble servert i en papirpose(uten engangsbestikk) og utrolig stusselige ferdigsmurte loffskiver i plast..samt et eple og yoghurt mv...kaffeautomaten virket ikke og kaffekannen ble fort tom.
Svært begrensede sittemuligheter når matsalen er stengt...
Andre hoteller(i coronaens tid) har samme konsept, men langt er mer forseggjort...
Vi skal tilbake til Bergen, men vi vil nok lete etter et annet hotel neste gang.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, olavchrt

Hei Olavchrt,

Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på det.
Angående de narkomane så er dette et problem kommunen ser på, ved at Hollendergaten som er i nærheten av oss dessverre har blitt et oppholdsted på grunn av kirkens bymisjon sitt møtested. Dette møtestedet vil nå bli fjernet og vi som alle andre bedrifter i Bergen sentrum håper at kommunen videre vil ta tak i dette problemet. Dette er ikke noe vi som hotell dessverre får gjort noe videre med, da de er på offentlig grunn. Uansett så har ikke vi opplevd at dette er et direkte problem for våre gjester, og vi har selv ikke hatt noe problemer med disse. Dette er et problem i Bergen sentrum på samme måte som i flere byer, som du sier.

Jeg er glad for at du uansett likte beliggenheten vår, designet og rengjøringen.

Vi er veldig stolte av vår sentrale beliggenhet. Hotellet ligger i det livlige sentrum av Bergen, så det kan noen ganger være støy fra nærliggende by og natteliv. Dere fikk som dere sa et nytt roligere rom, det høres ut som dere fikk et av våre atrium rom, her er det ikke mulighet for å åpne vinduene, men de er helt stille.

Det er rart det var som du sier mugglukt på rommet, dette har vi ikke fått tilbakemeldinger på tidligere. Hvis dere ønsker kan dere sende oss en epost til korskirken@magichotels.no med info om navn og når dere bodde så vi kan undersøke om det er noe galt med dette rommet.

Vi hadde frokostpakker i en periode når det ikke var mulighet for buffet. Det skulle være bestikk i alle poser, så her har det dessverre skjedd en glipp med deres. Jeg beklager dette. Vi har nå åpnet opp buffeten vår igjen, så våre gjester får mulighet til å spise i restauranten.

Vi beklager uansett at oppholdet ikke var som forventet, hvis dere ønsker å teste oss igjen kan dere gi oss beskjed direkte så kan vi se om vi kan ordne et godt tilbud.

Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Det første vi møtte da vi ankom med bil var en gjeng med narkomane. Vi ser i ettertid at det er her i nærheten at de holder til. Synlig dealing av dop, sterkt neddopede personer og åpenlyst istanggjøring av stoff er noe av det vi umiddelbart så. Hotellet er heller ikke noe å skryte av. Fikk først et rom hvor lyset ikke virket. Fikk beskjed om at det skjer av og til. Like greit for det var rett utmot "bargata" og støy. Det var utsinten vi faktisk hadde betalt ekstra for.Fikk tildelt nytt rom. Der ramla håndtaket på badedøra av,knagg på badrt er løs og speil på rommet er knust. Ved dusjing blir hele badet vått i kl. toalett og vask. Forstår at det er en alternativ frokost nå i disse coronatider,men de ferdigpakkede papirposene med tørt brød var under enhver kritikk. Eneste plass å spise,var i resepsjonsområdet eller på det trange rommet. Angrer bittert på valg av hotell.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Triger65

Hei Triger65,
Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på det.
Angående de narkomane så er dette et problem kommunen ser på, ved at Hollendergaten som er i nærheten av oss dessverre har blitt et oppholdsted på grunn av kirkens bymisjon sitt møtested. Dette møtestedet vil nå bli fjernet og vi som alle andre bedrifter i Bergen sentrum håper at kommunen videre vil ta tak i dette problemet. Dette er ikke noe vi som hotell dessverre får gjort noe videre med, da de er på offentlig grunn. Uansett så har ikke vi opplevd at dette er et direkte problem for våre gjester, og vi har selv ikke hatt noe problemer med disse. Dette er et problem i Bergen sentrum på samme måte som flere steder i Oslo og andre større byer.

Det høres ut som dere hadde veldig uflaks med rommene deres, og jeg håper dere kom ned til oss igjen så resepsjonen fikk ordnet opp i dette. Uansett så kan du gjerne sende meg navnet ditt på epost til ane@magichotels.no så jeg kan sjekke opp i problemene. At du fikk beskjed at lyset ikke fungerer av og til er merkelig, her var det nok bare batteriet som måtte byttes, og er noe som blir ordnet når det oppdages.

Vi hadde ferdigpakkede frokostpakker her en periode når buffet servering ikke var mulig, vi beklager hvis pakkene ikke var gode nok. Vi har fått varierende tilbakemeldinger her og det er dessverre vanskelig å lage en pakke som gjør alle fornøyde - men vi arbeidet mye med å forbedre disse. Nå er denne perioden over og vi har frokostbuffet igjen :-)

Vi beklager at du angrer på at du valgte hotellet vårt, hvis dere ønsker å prøve oss igjen så gi meg beskjed så skal jeg ordne et tilbud til dere og påse at alt vil være i orden på rommet deres. Dette er ikke vanlig, så her ser det ut som det dessverre var mye uflaks under ditt opphold. Sånn skal det selvfølgelig ikke være.

Ha en fin dag og kontakt meg gjerne direkte på eposten over så jeg kan sjekke mer inn i saken din.

Anmeldt 15. mars 2020

Jeg hadde rom ut mot gatene og forsøkte å sove kl 00:30 fredag og lørdag, men det var umulig. Da må man putte ørepropper i ørene, eller gå ut og være med på festen til utestedene stenger. OK frokost til denne prisen.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, trommetrond

Hei Trommetrond,
Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på det.
Vi er veldig stolte av vår sentrale beliggenhet. Hotellet ligger i det livlige sentrum av Bergen, så det kan noen ganger være støy i helgene fra nærliggende by og natteliv. Uansett, så har vi tilgjengelige stillerom om man ikke ønsker noen lyder fra gatene utenfor. Hvis man bestiller våre atrium rom, så er dette innvendige rom som ikke påvirkes av støy fra utsiden.
Hvis dere ønsker å prøve oss igjen, så gi oss beskjed så skal vi se til at dere får et av disse rommene.

Anmeldt 1. desember 2019

Veldig bra hotell, og hyggelig personal. Men kan dessverre ikke si noe positivt om frokosten. Maten som der skulle være varm, var iskald. Selve maten sto jo på varmeplater, men den var overhode ikke varm

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Silje L
AneDragerengen, Leder  på Magic Hotel Korskirken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2020

Hei Loovvinn,
Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på det.
Jeg er glad du likte hotellet og personalet vårt :-)

Vi bruker alle tilbakemeldinger for å gjøre forbedringer til vårt hotell, jeg sender tilbakemeldingen din om frokosten til ansvarlig der og de skal sjekke opp i hva som har skjedd.
Vi beklager dette.

Håper du får en fin dag videre, og godt nytt år!