Anmeldt 17. juli 2020

Kunne ha skrevet en avhandling av hvor dårlig opplevelse. Fikk ikke sjekke inn tidligere, ting var ødelagt på rommet, betjeningen var ikke hyggelige, frokosten måtte hentes i resepsjonen. I en pose. Sluket gikk feil vei på badet, så det var vann overalt. Ingen ordentlig dør på badet, kun en glass»dør». Dårlig belysning på rommet, noe som var synd, siden plissegardinen var ødelagt, så den gikk ikke opp. Hele opplevelsen med å gå inn på hotellet via kassa på Rema 1000 med 10 narkomane utenfor som selger dop. Neitakk!
Vi sov over 1 natt, så byttet vi hotell til Hotell Norge. Det var noe annet det!
Styr unna Hotel Magic Korskirken. Aldri opplevd noe så dårlig som dette. Kommer til å fortelle det til alle som skal til Bergen.

1  Takk, 81siljet
Ane Dragerengen, Gjestetjenester/resepsjon på Magic Hotel Korskirken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei 81siljet,
Takk for din tilbakemelding.
Det er synd at du ikke hadde et bra opphold her hos oss, du kan gjerne sende meg en epost til korskirken@magichotels.no så jeg kan sjekke opp i hva som skjedde under oppholdet ditt.

Vi kan ikke alltid tilby tidlig innsjekk, da garantert innsjekk er kl 15. Vi kan tilby tidligere innsjekk om rommet er klart, men er det ikke det, så er ikke dette mulig.
Vi hadde frokostpakker i resepsjonen i en periode hvor buffet ikke var mulig, det var dessverre sånn det ble når de nye restriksjonene kom som også de fleste andre hoteller opererte med. Vi har nå frokostbuffeten tilbake.

Alle våre Magic Hotels har glassdører og dette er en del av designet til badene våre.

Angående de narkomane så er dette et problem kommunen ser på, ved at Hollendergaten som er i nærheten av oss dessverre har blitt et oppholdsted på grunn av kirkens bymisjon sitt møtested. Dette møtestedet vil nå bli fjernet og vi som alle andre bedrifter i Bergen sentrum håper at kommunen videre vil ta tak i dette problemet. Dette er ikke noe vi som hotell dessverre får gjort noe videre med, da de er på offentlig grunn. Uansett så har ikke vi opplevd at dette er et direkte problem for våre gjester, og vi har selv ikke hatt noe problemer med disse. Dette er et problem i Bergen sentrum på samme måte som flere steder i Oslo og andre større byer.

Send meg gjerne en epost så jeg kan sjekke opp i saken din med resepsjonistene som var på jobb, det er synd at du sier betjeningen ikke var hyggelig. Dette er noe av det vi får mest skryt for, så her vil jeg gjerne sjekke opp i hva som har skjedd.

Anmeldt 17. juli 2020

Rommet var moderne og mobilen kan kobles opp til TV-en. Savnet et forheng eller en dør til dusjen. Veldig bra beliggenhet. Frokosten ble en nistepakke på rommet, men det er greit nok i denne Covid-19-situasjonen. Ikke inkludert parkeringsplass, men fra anbefalingen til resepsjonen ble parkeringshus en god erstatning (150-200 kr/døgn).

Takk, Ellatj

Hei Ellatj,
Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på det.
Flott at du likte designet og chromecastene våre.
Vi hadde frokostpakker i en periode når buffet ikke var mulig, men vi har fått tilbake frokostbuffeten nå :-) Så da har man mulighet for å spise i restauranten om ønskelig.
Ha en fin dag, så håper vi at vi ser deg igjen her en dag.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var knøttlite, kun senga det er plass til. Ingen bord. Badet er et rom i rommet. Baderomsdøren har en glipe på 2 cm til dørkarmen, dvs at døren ikke er lukket når man er på toalettet. Ikke kan den låses.
Covid-19 situasjonen: håpløs frokost ordning. Må hente frokosten opp til rommet. Som betyr å spise frokost i senga...! :-(

Takk, carineh1976

Hei Carineh1976,
Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på det.
Vi har ulike romkategorier her på hotellet, alt fra enkeltrom, til små dobbeltrom, medium dobbeltrom og suiter.
Alle rom har ulike fasiliteter og kan man lese om disse når man reserverer rommet.

Vi hadde frokostpakker en stund før når buffet ikke var mulig i en periode, man kunne også spise denne i lobbyen om man ikke ønsket å spise på rommet. Nå har vi åpnet frokostbuffet igjen og restauranten er åpen, så da vil ikke dette være et problem lenger.

Anmeldt 1. juli 2020

vi bestilte staycation 3 netter, tilbudet som inkluderer hamburger på Såpas, tdlig innsjekk, sen utsjekk (som dere så fint skriver. Så hvorfor ikke sove litt lenger i en deilig seng. Sen utsjekk er også inkludert).

Ved innsjekk fikk vi spørsmål om vi ønsket sen utsjekk. Dette var noe vi ønsket. Fikk da beskjed om at vi kunne sjekke ut 1 time senere (klokka 13.00) gratis.. Ønsket vi senere utsjekk kostet dette 150 kr timen. Veldig fint med sen utsjekk inkludert, sove lenge i denne deilige senga (som var helt grei bare).. Når dere krever 450 kr ekstra for å sjekke ut klokka 16.00....

Etter innsjekk gikk vi ned på såpas for å spise hamburger. Fikk beskjed om at kupongen vi hadde fått kun var gyldig 1 dag for en person, hvor det var 100 kr avslag (halv pris) på en hamburger... Nå betalte vi ekstra alle 3 nettene for dette (men det gjelder bare 1 dag?)... Etter parsjonalet på Såpas tok mange telefoner fram og tilbake til hotellet. Så fikk vi halv pris på 2 burgere den ene dagene. Men ingenting de andre dagene vi var der... Koselig start på ferien i Bergen... Følte oss lurt...

Vi sjekket nøye gjennom alle vilkår for tilbudet. Leste gjennom flere ganger før vi bestilte. Det står ikke nevnt noen plass at den inkluderte burgeren kun er halv pris på en burger 1 dag.... Det står heller ikke nevnt at sen utsjekk kun er 1 time og dere krever 150 kr ekstra pr. time etterpå.

Det var varmt på rommene, vinduet kunne såvidt åpnes, masse støy fra barer og naboer, nærmeste nabo festet til 5 på morningen med åpne vindu, full musikk fra torsdag - søndag

Vi bestilte her pga. det jo var praktisk med sen utsjekk inkludert. Vi skulle få middag inkludert. Valgte da dette tilbudet selv om det var et par hundre dyrere pr. natt (en prisen vi kunne fått f.eks. på Coop hotellkupp).

Styr unna dette hotellet om du skal til Bergen!!

Fra tilbudssiden hvor vi bestilte...

HVA ER INKLUDERT I TILBUDET?
Standard Dobbeltrom Medium for to personer
Frokostpakke
Burger på Såpas
Tidlig innsjekk / Sen utsjekk
Høyhastighets Wi-Fi
Gratis kaffe/te i lobbyen hele døgnet
Rabatt / fordeler på nøkkelkort

VILKÅR OG BETINGELSER

Tilbudet gjelder et begrenset antall hotellrom og kun på Magic Hotel Korskirken.

Gjelder kun for torsdager, fredager og lørdager.

Tilbudet kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter og kampanjer.

Tilbudet gjelder bare bookinger gjort via denne siden.

Må betales ved bestilling. Betaling vil ikke bli refundert ved kansellering.

* Pga restriksjoner mot buffet grunnet covid-2019, serveres det for tiden kun frokostpakker.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ChChChChChChChChChCh

Hei,
Takk for din tilbakemelding.

Angående Staycation tilbudet her så har det skjedd en feil ift til burgerene, disse skulle være inkludert for dere alle dagene og det skulle være per person. Jeg har tatt opp dette med restauranten nå så denne feilen ikke skjer igjen.

Uansett så kan du sende meg en epost til ane@magichotels.no med navn og når dere bodde, så vil jeg ordne opp i dette med dere direkte.

Angående støy fra gatene, så er det fordi hotellet ligger i det livlige sentrum av Bergen, så det kan noen ganger være støy i helgene fra nærliggende by og natteliv. Vinduene våre har en sperre på hvor mye de kan åpnes, på grunn av sikkerhet.
Vi har vifter i resepsjonen til utlåns hvis det er ønsket.

Vi beklager at oppholdet ikke ble som forventet.

Send meg gjerne en epost direkte, så jeg får ordnet opp i saken med burgerne som skulle vært inkludert.

Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Ok. Bergen i Coronaens tid var en hyggelig opplevelse. Hotellet ligger sentralt, joda-det er narkomane i denne byen også. Men de volder vanlige reisene lite eller ingen problemer.
Hotellet er stilig, med cool og gjennomført design.
Hva er positivt; beliggenhet og rene rom.
Hva trekker ned; hotellet virker slitt. Løse detaljer på baderom, toaletter mv. Litt mugglukt trekker også ned(rom og i heisen(??). Vær forberedt på at en rekke rom har vinduer ut mot bar&nattklubber. Det innebærer at kveldene og nettene blir i overkant bråkete. For vår del innebar dette at vi den andre kvelden ble flyttet til en roligere del, til et rom med mugglukt, og ingen mulighet for lufting.
I bestillingen var frokost inkludert. Denne ble servert i en papirpose(uten engangsbestikk) og utrolig stusselige ferdigsmurte loffskiver i plast..samt et eple og yoghurt mv...kaffeautomaten virket ikke og kaffekannen ble fort tom.
Svært begrensede sittemuligheter når matsalen er stengt...
Andre hoteller(i coronaens tid) har samme konsept, men langt er mer forseggjort...
Vi skal tilbake til Bergen, men vi vil nok lete etter et annet hotel neste gang.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, olavchrt

Hei Olavchrt,

Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på det.
Angående de narkomane så er dette et problem kommunen ser på, ved at Hollendergaten som er i nærheten av oss dessverre har blitt et oppholdsted på grunn av kirkens bymisjon sitt møtested. Dette møtestedet vil nå bli fjernet og vi som alle andre bedrifter i Bergen sentrum håper at kommunen videre vil ta tak i dette problemet. Dette er ikke noe vi som hotell dessverre får gjort noe videre med, da de er på offentlig grunn. Uansett så har ikke vi opplevd at dette er et direkte problem for våre gjester, og vi har selv ikke hatt noe problemer med disse. Dette er et problem i Bergen sentrum på samme måte som i flere byer, som du sier.

Jeg er glad for at du uansett likte beliggenheten vår, designet og rengjøringen.

Vi er veldig stolte av vår sentrale beliggenhet. Hotellet ligger i det livlige sentrum av Bergen, så det kan noen ganger være støy fra nærliggende by og natteliv. Dere fikk som dere sa et nytt roligere rom, det høres ut som dere fikk et av våre atrium rom, her er det ikke mulighet for å åpne vinduene, men de er helt stille.

Det er rart det var som du sier mugglukt på rommet, dette har vi ikke fått tilbakemeldinger på tidligere. Hvis dere ønsker kan dere sende oss en epost til korskirken@magichotels.no med info om navn og når dere bodde så vi kan undersøke om det er noe galt med dette rommet.

Vi hadde frokostpakker i en periode når det ikke var mulighet for buffet. Det skulle være bestikk i alle poser, så her har det dessverre skjedd en glipp med deres. Jeg beklager dette. Vi har nå åpnet opp buffeten vår igjen, så våre gjester får mulighet til å spise i restauranten.

Vi beklager uansett at oppholdet ikke var som forventet, hvis dere ønsker å teste oss igjen kan dere gi oss beskjed direkte så kan vi se om vi kan ordne et godt tilbud.