“Excellent”
Anmeldelse av Villa Blanca

Vurdert som nr. 128 av 474 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Velkommen til Villa Blanca! En fullverdig italiensk restaurant og bar, med fokus på smakfulle småretter, matglede og en behagelig atmosfære, perfekt til å deles med gode venner og familie.
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Var ute og spiste med venner på villa blanca i januar. Vi fikk raskt meny og sitteplass av en hyggelig philipinsk kelnerkelneren helt klart har utdannelse som servitør. Vi bestillte bakt torsk som hovedrett som smakte helt fantastisk. Potetpure` med mye smak, torsken var akkuratt perfekt bakt og en syrlig oliven saus. Bra jobbet kokker. Kelneren var kjempe flink og informerte oss om mat,samt vin. Vi valgte også ostekake og sjokolade og hasselnøtt kake til dessert. Det så helt fantastisk ut, må være en liten kunstner på kjøkkenet der som plater desserter. Ostekaken var med en vri, popping candy inni. Satt virkelig prikken over en god og enkel dessert. Vi kommer igjenn. God service og fantastisk mat. Ps, vi er matkjennere

Dato for besøk: januar 2019
Takk, JhcJannike
907benedictep, Owner på Villa Blanca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2019

Hei JhcJannike,

Først og fremst - tusen takk for din review.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding fra ditt besøk.

Det gleder oss å høre at du var svært fornøyd med både service og mat.

Ønsker deg og dine hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. :-)

Benedicte

Anmeldt 29. desember 2018

Det var lite folk i restauranten. Vi fikk bestilt maten og drikke raskt. Det var enkel, men god mat og vi ville også ha kaffe og dessert. Men servitøren kom først tilbake for å hente de tomme tallerknene våre etter altfor lang tid, og vi ble aldri spurt om maten var god eller om vi ønsket noe mer. Satt lenge og ventet men ingenting skjedde så vi betalte (ga selvfølgelig ikke tips) og gikk. Kommer ikke tilbake hit, pga dårlig service eller heller fraværende service.

Takk, Tina B

Heisann _tinanyhammer,

Først og fremst - tusen takk for din review.

Hyggelig å høre at dere likte maten og at dere fikk denne raskt. Når det gjelder servicen, vil vi beklage på det sterkeste at dere opplevde denne som fraværende, det er absolutt ikke slik vi ønsker å fremstå. Vi tar til oss tilbakemeldingene dine, og håper du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden slik at vi forhåpentligvis kan gi deg en god totalopplevelse.

Benedicte

Anmeldt 13. november 2018

Vi ble møtt med et smilende og koselig personale som viste oss frem til vårt bord.
Vi fikk menyen, og ble raskt fristet av mye godt på listen.
Det tok litt tid før servitøren kom tilbake, slik at vi fikk bestilt.

Vi bestilte maten, samt noe drikke.
Det tok nesten 10 minutter før drikken vår kom, og enda 30 minutter før maten var på bordet.
Vi merket oss at andre som var kommet etter oss, fikk servert maten før oss.
I tillegg bemerket vi at flere gjester var borte hos personalet med tilbakemeldinger.
40 minutter etter bestillingen, fikk vi servert maten.
Maten var kjempegod, noe som gjør at denne resturanten fortjener et besøk.

Servitørene gikk mye frem og tilbake, i et litt irriterende høyt tempo, veldig preget av stress. Dette gjør opplevelsen for meg litt negativ, da det tyder på at de ikke har kontroll og behersker høy pågang.
Jeg håper veldig at de tar til seg kritikk og bygger erfaring for å gjøre denne resturanten til en plass vi besøker ofte.

Veldig god mat, og hyggelig betjening. Jeg håper at opplevelsen er bedre neste gang jeg besøker resturanten.

Takk, sbakkan
Benedicte P, Eier på Villa Blanca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Heisann Ståle,

Tusen takk for din anmeldelse.

Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en konstruktiv tilbakemelding fra ditt besøk. Vi tar dette til oss på veien til å bli enda bedre. Veldig kjekt å lese at maten falt i smak!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning, slik at vi forhåpentligvis kan gjøre totalopplevelsen enda bedre!

Benedicte Pedersen

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var der med 13 personer. Det var er merkelig opplevelse. Jeg nevner i fleng. Utsolgt for mange retter fra klokken 18, svært treg servering, kelnere som ikke kjente til rettene, kald mat, feil mat, små porsjoner, liten oppmerksomhet, kaffe latte smakte forferdelig, irish coffee uten krem som smakte forferdelig.Dette var endeløst. Nesten ikke til å tro. Dette er ikke en restaurant. Vi burde ikke betalt, men gjorde det likevel. De burde skamme seg.

11  Takk, 217oddruneb
Anmeldt 23. oktober 2018

Dette var ett av de steder som vi fikk utsøkt mat og lun atmosfære. Samt en over gjennomsnittelig service. Nå er den gode atmosfæren borte og den dyktige servitøren har sluttet. Maten er god, men mangler det lille ekstra som den hadde tidligere. Med en opplevelse av fulle støyende folk, hvor den ene sovner med hodet på bardisken, på en ellers så stille og rolig tidlig ettermiddag ønsker vi oss dessverre ikke tilbake. Servitøren prøver å unnskylde det hele, men hendelsen var allerede blitt til sjenanse for oss og øvrige gjester. Så synd at restauranten har falmet når det gjelder serivice og atmosfære. At maten er god er ikke nok til at vi prøver denne restauranten med det første.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Nina H W

Reisende som så på Villa Blanca, så også på

Har du vært i Villa Blanca? Del dine erfaringer!