“Weak sauce bro.”
Anmeldelse av Villa Blanca

Villa Blanca
Vurdert som nr. 130 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Velkommen til Villa Blanca! En fullverdig italiensk restaurant og bar, med fokus på smakfulle småretter, matglede og en behagelig atmosfære, perfekt til å deles med gode venner og familie.
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Okei banker ut den her med en gang. Servicen var i utgangspunktet helt perfekt, jentene som jobbet her ga ekstra for at vi skulle kunne sitte ute. Hentet ekstra bord til oss også
Bestilte forrett, to pils, pizza og suppe. Fikk pilsen etter fem minutt, forrett etter 30 min, hovedrett 1.5t etter bestilling.
Ja også var det jo selvfølgelig hår i pizzaen når vi fikk den:)
Suppa var faktisk veldig god, pizzaen var meh. Forrett av kamskjell var god, men ble litt skuffa over to stk kamskjell til 155,-.
All in all, rater stedet meh av meh.

Takk, hansmariush2018

Anmeldt 23. juli 2020

Smakte litt som en kjedelig middag hjemme på en tirsdag etter jobb. Var ikke vondt- men ingen krydder, salt etc- smakte ikke så mye og sausen var toropreget....
Hyggelig servitør
Sammenlignet med prisnivå var det på ingen måte verdt pengene

1  Takk, 556stinas
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Meget kjedelig og smakløs, altfor dyr. Porsjonspizza til 200 kroner som rett og slett ikke smakte noe, det lille av smak var heller ikke godt. Trekker opp for meget hyggelig servitør.

Takk, jay-dobs
Anmeldt 3. juni 2020

Helt ok restaurant, verken mer eller mindre. Var en av få restauranter som ikke var fullbooket når vi skulle få bord. Blide og hyggelige servitører. Maten helt gjennomsnitt. Lyset ble dempet litt senere på kvelden, noe som hjalp på atmosfæren. Hadde lagt opp til scanning av QR kode for å få opp menyen på telefon. Fungerte helt fint.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Jon K
Anmeldt 15. januar 2020

God mat i små porsjoner servert av hyggelig personale. På grunn av størrelsen på gruppen vår var maten forhåndsbestilt. Restauranten klarte ikke handle inn det vi skulle ha så vi endte opp med å måtte bestille andre retter enn hva som var bestilt.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 699mariush

Reisende som så på Villa Blanca, så også på

Har du vært i Villa Blanca? Del dine erfaringer!