“Tregt, pizza under pari og middelmådig service.”
Anmeldelse av Villa Blanca

Vurdert som nr. 126 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Velkommen til Villa Blanca! En fullverdig italiensk restaurant og bar, med fokus på smakfulle småretter, matglede og en behagelig atmosfære, perfekt til å deles med gode venner og familie.
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Tok 35 min å få en ok pizza med svært lite skinke, ost og ruccula levert. Brukbar smak, men totalopplevelsen var meget dårlig. Spurte om ekstra fat siden vi var 2 som bestille 1 pizza. Fikk et fat som passer til et barn, ikke voksne folk som spiser pizza.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 641steffenn

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bestilling og betaling på denne restauranten må foregå på en nettside, og det ble alt annet enn enkelt. Det ble mye tasting og feiling på telefonene med derav følgende irritasjon over at man ikke kunne bestille hos servitør. Tips må man legge inn på forhånd, (!) så følget vårt var enige om at dette var dårlig service. Derfor ble det lite tips. MEN : Maten kom ganske raskt og var kjempegod!! Nydelige, smakfulle pastaretter og pizza servert av hyggelig personale.

Takk, 214cathrineh
Benedicte P, Owner på Villa Blanca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei.

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding fra ditt besøk hos oss. Det setter vi stor pris på. Grunnet koronasituasjonen ønsker vi å begrense mest mulig kontakt og tilbyr bestilling og betaling via ordr. Nå som vi beveger oss mer mot en normal hverdag vil vi gå tilbake til vanlig bestilling via servitør.

Veldig kjekt at dere var fornøyd med maten og at måltidet smakte! Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning med "normal" bordbestilling slik at vi kan gi dere en enda bedre totalopplevelse. :-)

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 7 pers som spiste. Alle var kjempefornøyd med pizzaen og god service med veldig hyggelig personell

Takk, grom903
Benedicte P, Eier på Villa Blanca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Kjære grom903,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse. Veldig kjekt å høre at pizzaen falt i smak og at du var fornøyd med servicen. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 10. desember 2020

Intim og kos restaurant med allsidig meny. Virkelig noe for en hver smak. Personalet var utrolig hyggelige og imøtekommende. Vi ser bare frem til neste besøk.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Ole-Bjørn W
Benedicte P, Owner på Villa Blanca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2021

Hei Ole-Bjørn.

Anmeldt 24. september 2020

Stemningsfullt lokale med nydelige matdufter. Svært velsmakende forrett og hovedrett med tilhørende herlig egen importert hvitvin. Finnes i bestillingsutvalget på polet og skal bestilles der hjemmevi fikk også svært god service, følte oss svært godt ivaretatt

Dato for besøk: september 2020
Takk, ingunna2019

Hei!

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse fra ditt besøk. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake igjen ved en senere anledning.

Reisende som så på Villa Blanca, så også på

Har du vært i Villa Blanca? Del dine erfaringer!