“Pubbkos”
Anmeldelse av Bank1 Bar

Bank1 Bar
Vurdert som nr. 168 av 461 Restauranter i Bergen
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Veldig koselig, en del «stamgjester» som setter ett positivt preg på stedet. Er rullestolvennlig. Plass til en god gjeng som vil feire en hyggelig dag.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 730evyj

Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Kjempe trivelig plass!
Mer plassen for meg som er fan av dansing og live musikk :)
Koselig personalet og masse folk!
Her går jeg flere ganger ;)

Dato for besøk: desember 2017
3  Takk, lindaf21
Anmeldt 29. desember 2017

Opplevde en veldig dårlig oppførsel fra vakten på dette stedet. Etter å ha hatt en koselig kveld med venner så kom vakten bort til meg og ga beskjed om at jeg måtte forlate stedet,Vi hadde vært der et par timer å hatt det kjekt med venner og ingen var beruset, men vakten hadde bestemt seg at jeg skulle ut og ingen i følge skjønte noe, da ingen hadde laget noe bråk og vi hadde det kun koselig ,men en kan ikke argumentere med vakten, han har alltid rett . Dette blir litt for dumt og ødela en koselig kveld med venner , så anbefaler ingen å oppleve dette så hold dere unna dette stedet her ,dette stedet kan ikke anbefales

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, jenshhh
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Vi hadde en trivelig kveld på denne baren som vi ikke hadde hørt om tidligere.
Baren hadde scene og den kvelden vi var der så var det show.
Det var hyggelige servitører. Baren fremstod moderne, ny og ren.
Dette var et sted vi begge likte og vi kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøk: november 2017
4  Takk, MaritaL
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

fin bar i koselig gate, store fine lokale og fin innredning. På en travel kveld er det litt vanskelig å sitte å prate sammen når det blir høy bakgrunnsmusikk.

Dato for besøk: oktober 2017
3  Takk, thehyl

Reisende som så på Bank1 Bar, så også på

Har du vært i Bank1 Bar? Del dine erfaringer!