“God mat, herlig stemning.”
Anmeldelse av Roxy's Diner

Roxy's Diner
Vurdert som nr. 181 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat. Spiste burger med søtpotet fries og vanilje milkshake. Veldig god service. Ligger i nærheten av Bergen Kino.

Takk, birthemidthun

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi skulle spise middag her før kino. Lite sted, speilglatt på gulvet var det som møtte oss. Vi bestilte cola. Den var utvannet så vi klaget på den og fikk annen brus. Dispenser brus, så både fanta og sprite som vi fikk istedet for smakte utvannet også. Ikke slik som vanlig Dispenser brus smaker. Bestilte Texas burger og roxy naughty burger. Texas burgeren var som en stor vassen kjøttkake. Svære tomat skiver under som gjorde burgeren uappetittelig. Guacemole som var på burgeren var blaut og vassen. Kjøpte hver vår sjokolade milkshake. Den var dyr og macdonald har bedre til billigere pris. Da vi skulle betale ønsket vi å betale litt kontant og litt kort. Dette gikk visst ikke fordi da måtte de dele opp regningen, og det var visst veldig vanskelig. Det var en liten flue som svirret over bordet hele tiden. Å

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 186anitar
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi så frem til å prøve Roxy's diner, men lite minnet om en American Diner utenom interiøret. Brusen var smakløs og alt for mye vann fra dispenseren. Burgeren var tørr med en merkelig ettersmak. Burgeren minnet mer om en tørr kjøttkake enn en saftig burger. Milkshaken var ok. Gulvet var såpeglatt.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Monicka R
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Kaffen var kald og brusen var uten smak og kullsyre. Når maten kom var pannekakene gode, men ingenting annet falt i smak. Før vi dro skulle vi på toalettet som ikke var rent og ikke hadde papir. Vi drar ikke dit igjen.

Dato for besøk: juni 2018
5  Takk, rebekkabernadette
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Bestilte takeaway her en kveld hvor jeg hadde litt knapt med tid, ringte dem og bestilte. Kjempe hyggelig betjening, veldig koselig restaurant(det lille jeg rakk å få med meg) helt utrolig god milkshake, perfekt pomfri og muligens den beste burgeren jeg har spist. Bestilte den veganske burgeren deres og den var rett og slett kjempe god!! Veldig fornøyd med mitt besøk!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Christin N

Reisende som så på Roxy's Diner, så også på

Har du vært i Roxy's Diner? Del dine erfaringer!