“Koselig bar”

Vurdert som nr. 215 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Koselig bar med et litt loungeaktig preg.
God utvalg på øl og hyggelig personale. Stive priser. En drink og en Guiness Nitro for 270kr er i dyreste lage.

Takk, Mavros41

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Godt ølutvalg og med en god saueost ved siden av vår dette et godt sted å være. Det kunne nok vært bedre utvalg c av oster fremfor bare en, men den var god.

Takk, christianl946
Anmeldt 6. august 2018

Min sønn og jeg fikk lyst på pizza og siden jeg hadde en anbefaling i bakhodet ble det TempoTempo. Og det angret vi ikke på. Vi bestilte en rød og en hvit med ulikt fyll og smakte litt av hverandre. Begge smakte godt, selv om vi kanskje syns de var litt gnitne på fyllet. Men det var en bagatell. Hyggelige folk bak disken var det også. Så vi kan anbefale dette stedet.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Leif55
Anmeldt 24. juli 2018

Sjarmerende sted med kvalitetspizza (imotsetning til Villani i samme gate) og godt ølutvalg og prosecco. Hyggelig service i baren, og generelt en god atmosfære all around. Jeg kommer definitivt tilbake med kjæresten og vennegjengen!

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, gretheelly
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

TempoTempo ligger sentralt i Bergen. Ikkje langt fra Fisketorget.Fin atmosfære i lokalet! Vi var der til lunch og med behagelige møbler å sitte i var dette et perfekt sted for oss.Vi spiste pizza,gode smaker-også vegetaralternativ.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Liven18

Reisende som så på TempoTempo, så også på

Har du vært i TempoTempo? Del dine erfaringer!