“Lav tempo på TempoTempo”
Anmeldelse av TempoTempo

TempoTempo
Vurdert som nr. 222 av 453 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 13. august 2020

Koselig sted med fin atmosfære. Litt mørkt for min smak. Måte ha lommelykt for å se meny. Det tok sin tid før servitøren kom. Hyggelig betjening. Bestilte pizza som var grei, men ble servert kald. Ville kanskje smakt bedre om den var varm.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ToniRomi

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Chill sted med noen av byens beste bar-pizzaer! OK utvalg på øl...
Lunt lokale med mange kule ting å se på (blant annet gymhest, gammel racersykkel...) og deilige sittegrupper, samt ansatte som skaper god atmosfære i rommet. Hva kan man ikke digge med et slikt sted?

Takk, Bjørn M
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Koselig bar med et litt loungeaktig preg.
God utvalg på øl og hyggelig personale. Stive priser. En drink og en Guiness Nitro for 270kr er i dyreste lage.

Takk, Mavros41
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Godt ølutvalg og med en god saueost ved siden av vår dette et godt sted å være. Det kunne nok vært bedre utvalg c av oster fremfor bare en, men den var god.

Takk, christianl946
Anmeldt 6. august 2018

Min sønn og jeg fikk lyst på pizza og siden jeg hadde en anbefaling i bakhodet ble det TempoTempo. Og det angret vi ikke på. Vi bestilte en rød og en hvit med ulikt fyll og smakte litt av hverandre. Begge smakte godt, selv om vi kanskje syns de var litt gnitne på fyllet. Men det var en bagatell. Hyggelige folk bak disken var det også. Så vi kan anbefale dette stedet.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Leif55

Reisende som så på TempoTempo, så også på

Har du vært i TempoTempo? Del dine erfaringer!