Anmeldt 17. september 2018

Perfekt beliggenhet, nydelig utsikt, veldig god frokost ! Men....ingen garderobeskap, dårlig ventilasjon på rommet, fikk ikke ned romtemperaturen, tok det opp med resepsjonen uten resultat. Det værste var høy musikk og støy fra diskoteket i 7 etg til kl 2.30 på natta. Vi bodde i 5 etg , ble ikke søvn på oss før etter kl 3 . " Sissel "

1  Takk, SisselK110
Kløverhuset R, Resepsjonssjef på Magic Hotel Kløverhuset, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære Sissel,
og takk for din tilbakemelding.
Vi er glad dere var fornøyd med den fine beliggenheten og utsikten vår!
Dessverre kan vi bare beklage for støyen fra nattklubben. Vi har nå funnet bedre løsninger for rommene våre som er mer utsatt for støy i helgene. Vi håper dere likevel hadde et godt opphold i Bergen, og at vi kan ønske dere velkommen tilbake i framtiden og bedre inntrykket vi har gitt dere.

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Ok rom og hotell, men å ligge til kl 3 om natten å høre på bråk fra en nattklubb rett ovenfor er uholdbart, helt utrolig at ett hotell får lov å drive med slik i etasjen over.
Skal aldri anbefale eller overnatte der mer.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Rune H

Kjære Rune,
og takk for din tilbakemelding.
Vi kan bare beklage for mangel på nattesøvn grunnet utestedet i samme bygg som hotellet. Vi har nå utarbeidet bedre løsninger for rommene som er utsatt for støy i helgene. Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning, og få muligheten til å bedre inntrykket vi har gitt deg.

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Minus: Vi forventet å kunne sjekke inn kl 15 slik det stod i bookingen, men rommet var ikke klart før 15.30. Dette blei til stor ulempe for oss som hadde laget oss planer for dagen.

Pluss: God beliggenhet, god frokost, god seng og dusj, god størrelse på rommet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Anette1988

Kjære Anette,
og takk for din tilbakemelding.
Vi er glad for å høre at dere var fornøyd med beliggenheten av hotellet vårt, samt rommet og sengen!
Vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake i framtiden.

Anmeldt 4. september 2018

Klarte ikke den enkle oppgaven med å levere bestilt rom.
Måtte selv finne nytt overnattingssted i en fullbooket by, noe som ikke bare førte til mye ekstra styr for min del, men også til at jeg mistet et møte.
Styr unna.

1  Takk, Oddbjørn Hvidev... M

Kjære Oddbjørn,
og takk for din tilbakemelding.
Dette tar vi til oss, vi er lei for at vi ikke fant en bedre løsning ved overbookingen og ikke hjalp deg med å finne overnatting et annet sted. Vi håper vi en dag kan ønske deg velkommen tilbake og bedre et uheldig inntrykk vi har gitt deg av oss. Vi kan bare beklage.

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Uten sidestykke den aller verste hotellopplevelsen i mitt liv. Vanvittig støy fra nattklubben i bygget til kl 3 om natten to netter på rad. Tom frokostbuffé en time før serveringen stengte. Tafatt personale i resepsjonen. Jeg er sjokkert.

2  Takk, Henriette M

Kjære Henriette,
takk for din tilbakemelding.
Dette tar vi til oss, og vi kan bare beklage for at oppholdet deres opplevdes så dårlig.
Vi har dessverre en nattklubb i bygget som gir en del støy til utsatte rom. Vi har nå jobbet ut
bedre løsninger for disse rommene. Forhåpentligvis får vi muligheten til å gi dere et bedre inntrykk
i framtiden om dere skulle ta turen tilbake til Bergen.