“Dårlig matopplevelse”

Vurdert som nr. 417 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. juli 2021

Bestilte lun kylling med bacon ekstra porsjon. Ikke mye ekstra var med. Maten smakte ikke i det hele tatt. Den var også mye dyrere enn andre spisesteder i Bergen

Takk, bentea263

Anmeldt 1. februar 2020

Vi bestilte to smørbrød som var ferdig laget og stod klare på utstilling, det stod ingen pris men det kostet 99kr for det ene og 89kr for det andre. I tillegg til dette tok de seg ekstra betalt for egget (12kr) som allerede lå på smørbrødet (gjerrig!). I tillegg bestilte vi ostesmørbrød som var utrolig smakløse, med pomfri på sida som ikke hadde salt på. + dispenser brus. Til sammen 458kr. Veldig dyrt for så dårlig mat! Når vi spurte om hvorfor de hadde tatt ekstra betalt for egget sa hun dama i kassen at det var sånn hun hadde fått beskjed om å gjøre. Dårlig måte å lure til seg mere penger.. man går ikke å kjøper en jakke som allerede er ferdig sydd og betaler ekstra for knappene for å si det sånn. Surt personale var det også.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 600malenee
Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

God Boboli med kylling, selv om brødet var litt mye varmet slik at det ble litt for sprøtt. Helt grei fish & chips.

Dato for besøk: november 2019
Takk, RB844
Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

Bestilte Lun thai-kylling med nudler. Maten viste seg å være klasket på fatet med plastbeger til dressing ved siden av. Udelikat. Nudlene var harde og dynket i asiatisk chilisaus. Greit nok om man elsker slik saus, men ikke noe nan betaler 160 kroner for.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Heihanne
Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Dette er en plass du går bare fordi du er sulten og ikke har tid til å gå en annen plass. brukte 30 min på å lage en omelett. smakløs. Virket underbemannet rundt lunsjtider. plassen lever av beliggenhet og ok sitteplasser.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, stinewl

Reisende som så på Cafe Opus Bergen Storsenter, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Cafe Opus Bergen Storsenter? Del dine erfaringer!