“Hoho - men IKKE snaddermat!”
Anmeldelse av Ho ho Snaddermat

Ho ho Snaddermat
Vurdert som nr. 241 av 445 Restauranter i Bergen
Anmeldt 2. august 2020

Har nettopp kommet oss gjennom setmeny Middag for to, bestående av 1 stor vårrull, wokstekt biff i soyasaus, frityrstekt kylling med hvitløk i Hoho's unike (??) saus. I tillegg kjøpte vi to ekstra vårruller. Totalpris: 468,- Nei, dette var regelrett vondt! Overstekte, smultsmakende vårruller med altfor kjukk innpakning. Og med masse løk, hvis jeg har identifisert rett? Leke-kinamat-wok med bl.a. agurk og vassen brokkoli svømmende i smakløs saus. Og kyllingen kunne vært hva som helst. Tilnærmelig ingen smak. Den "unike" sausen var ikke unik, og var meget sparsommelig! Også denne med agurk?! Generelt alt for lite mat. Uten ekstra vårruller hadde vi ikke blitt mett. Enten er noen av tidligere anmeldelser falske 5-ere, eller så har noe alvorlig galt skjedd på kjøkkenet. Vårt råd: Styr unna!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Astri K

Anmeldt 25. september 2019 via mobile enheter

Jepp. Jeg er fan og har fulgt stedet over tid. Er en perle spør du meg og fullt av sjarme. Virket litt surmaget det innlegget under, men jeg støtter stedet. Rett og slett dritbra kinamat i skikkelig snåle omgivelser... Hvis dette er dyrt så er det muligens enklere å smøre ei skjeve?

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 326h_vardl
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Stive priser på noe som absolutt ikke stod til forventningene om god kinamat. Skulle studert anmeldelser bedre og sett at 4 av 8 femmere var gitt av en og samme person.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Terje B
Anmeldt 15. desember 2018

her er maten virkelig nydelig ,godt utvalg ,meget god service ,ferdig på 20 min max,,anbefales på det sterkeste

4  Takk, Pål B
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og artig lite sted. Spesielt godt biffkjøtt i forhold til andre kinarestauranter. Anbefales!

2  Takk, 326h_vardl

Reisende som så på Ho ho Snaddermat, så også på

Har du vært i Ho ho Snaddermat? Del dine erfaringer!