“Deilig kaffe - strålende service”
Anmeldelse av Espresso House Flesland

Espresso House Flesland
Vurdert som nr. 25 av 27 Kaffe og te i Bergen
Anmeldt 4. november 2018

Jeg kom til Bergen 7.15 uten å ha spist. Fikk både god latte og croisant med ost og skinke. Smilende og blid betjening selvom solen ikke var oppe.

Takk, Jens Petter S

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

kaffen er kjempe dårlig å nedvannet.
veldig ukoselig atmosfære, det var masse skitne talerkener og kopper over alt.
dårlig service og kjempe ukoselig.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, jeffd2872
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Grei og kjedelige, men med veldig kjedelig vareutvalg! Her er ikke noe typisk bergensk over dette stedet. Kafeen kan ligge hvor som helst. Gir ikke noe inntrykk av at dette er porten til Bergen og Vestlandet med fjordriket!

Dato for besøk: november 2017
Takk, travelmann3
Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

Grei plass med god kaffe og enkel servering av salat og sandwich. Mener dere burde utvide med litt enkel varmmat.
Moderne og fint innredet og en grei møteplass. God plass som trenger flere kunder. Ville fått flere poeng hvis dere hadde varmmat eller middag.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 807bj_rnh
Anmeldt 25. september 2017

Søndag ettermiddag i august og utrolig treg ekspedering. Om vi hadde kokt kaffien selv, så hadde vi nådd å drikke den før vi fikk den servert her. Prisene var som vanlig på flyplasser dvs forholdsvis høye. Dette var både kaffien og maten. Vi drikker nok kaffe et annet sted neste gang.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Hans008

Reisende som så på Espresso House Flesland, så også på

Har du vært i Espresso House Flesland? Del dine erfaringer!